Verdt et besøk!

Kunst fra Lofoten og historie fra Lofoten. Her får du begge deler. Tre etasjer med flotte kunstverk... les mer

Anmeldt 13. juli 2021
tones249
Oslo, Norge
Praktfullt

En nytelse å gå /sitte å beundre malerier og trykk fra Lofoten. Her var det alt fra dramatiske... les mer

Anmeldt 12. august 2020
lisekri
Kristiansand, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Henningsvær
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

En nytelse å gå /sitte å beundre malerier og trykk fra Lofoten.
Her var det alt fra dramatiske hendelser, fiske, natur, livet fra de tøffe dager da fiske foregikk i sjarker ja stort sett liver i Lofoten nå og tidligere
Det var også en utstilling av dronning Sonjas litografier og krukker. Hun har samarbeidet med Magne Furuholmen med flere av bildene.
Et besøk verd.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, lisekri
Anmeldt 12. august 2020

Det var et flott galleri med spennende malerier. Jeg likte best at Lars Lerin har en egen våning med sine akvareller. Meget høy klasse. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Eva S
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Spennende blanding av Lofothistorie om Lofotfiske for 100 år diden og mer, eldre malerier av kunstnere med røtter fra Lofoten eller Nordland. Og en aktuell avdeling med H.M. Dronning Sonja og ikke minst den utrolig spennende svenske kunstneren Lars Lerin. Var et veldig interessant besøk.!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Hanne K
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Lyse og trivelige lokaler - interessant utstilling og fantastisk beliggenhet. Kombinert med svært hyggelig betjening, vinbar på brygga og intim konserter i helgene, er dette et «must» å besøke

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, ErlingD
Anmeldt 12. februar 2020

Vi ble mottatt med et glass bobler. Etter er flott film om galleriet ble vi vist rundt blandet gammel og ny kunst. Guiden Bernhard var kunnskapsrik og spennende.
Etter runden ble vi servert deilig fiskesuppe og drikke i kafeen.
Til slutt hadde vi en spasertur i vakre Henningsvær.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Liv R T