Agoda.comUSD 193
Priceline
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 som hadde 2 netter på rorbuene. Rorbuene ligger helt ytterst i Henningsvær, så du er et godt stykke unna alt som skjer. Samtidig hadde ikke vi noen nevneverdig utsikt heller. Hemsen barna skulle sove på var en 90 cm bred hylle i stua. Det er ikke stekeovn i boenheten og det var tomt for varmtvann etter en kort dusj. Det er vinduet var merket som nødutgang, men dette er det eneste vinduet som ikke kan åpnes.

Takk, dole6425
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde noen fantastiske dager i Henningsvær, og hytten var en del av en positiv totalopplevelse. Det er vakkert landskap og Heningsvær er et koselig sted å være. Stor hytte med 2 bad der et av dem er nyoppusset. Meget godt renhold, hyggelig betjening og fint inventar som ikke er utslitt. Hadde sol til langt på kveld, men ikke hele natten.

Takk, Berit S
Anmeldt 3. juli 2017

Vi hadde en langweekend med familie i Henningsvær. Henningsvær rorbuer ligger perfekt til helt ytterst i Henningsvær. Utsikt til fjorden, mulighet til å fiske, både med stedets fiskebåt og rett fra land og fine terrasser til å nyte naturen fra gjør dette til en perle. Det er ikke luksus, rommene er enkle og rustikke, men velholdte. Meget hyggelig betjening og en kaptein på fiskebåten til Rorbuene som var helt fantastisk. Anbefales på det varmeste.

Romtips: Rom 6 7 og 8 har en fantastisk terrasse med utsikt over havet.
1  Takk, KetilDelmark
Anmeldt 15. juni 2016

Enkelt rom, med det mest nødvendige utstyr. To senger i alkove, bad med wc og dusj.Rent. Hyggelig betjening. Ikke servering, Kort vei til flere spisesteder i Henningsvær. Dessverre var vi uheldig med været, kaldt, vind og regn.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Nikozero1
Anmeldt 13. mars 2016 via mobile enheter

Helt supert personale. Hjelpsomme og hyggelige. Vi storkoste oss, takk.

Hadde videre en hyggelig tur ut for å fiske og en super kaptein som guidet oss. Litt dårlig vær, men ellers helt supert.

Nå takker vi for oss og drar videre hjemover. Igjen Takk!

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, 553ninah