Priceline
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 01.11.21
Anmeldt 7. august 2020

Enkel og fin standard, samt bra renhold. Stilen er maritim, og man føler virkelig nærheten til havet selv med fjæra sjø. Mange flotte detaljer på kjøkkenbenk og dørene. Vi har vært her før og kommer gjerne tilbake. Fin matopplevelse hadde vi også på Kvitbrygga/MS Salten.

Romtips: Ser ut som de fleste rorbuene har god utsikt.
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 784geirs
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Det stemmer ikke helt overens med teksten hotellet har beskrevet og virkeligheten. Man kan ikke leie båt eller MS Kysten, dette ble faset ut for 3 år siden eller fiske fra brygga feks.
Dette er aktiviteter som de burde tilbud siden rorbuene ligger litt for seg selv og generelt ikke mye å finne på foruten om å gå til sentrum.

Rorbuene for familie på 4 var sjarmerende, men planløsningen er håpløs og det er kun 1 soverom, de 2 andre sengene er en «hylle» på 90cm, 250m opp på veggen midt i stua/kjøkken. Ville ikke latt mine barn sove der.

Etter min mening burde dette vært rorbu for et par med mulighet for en ekstraseng til nød.

Tv-en fikk vi ikke å fungere. Fasilitetene var ganske primitive og uten stekeovn, men Ok for vårt bruk.

Takk, j_rnstjernec
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 som hadde 2 netter på rorbuene. Rorbuene ligger helt ytterst i Henningsvær, så du er et godt stykke unna alt som skjer. Samtidig hadde ikke vi noen nevneverdig utsikt heller. Hemsen barna skulle sove på var en 90 cm bred hylle i stua. Det er ikke stekeovn i boenheten og det var tomt for varmtvann etter en kort dusj. Det er vinduet var merket som nødutgang, men dette er det eneste vinduet som ikke kan åpnes.

Takk, dole6425
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde noen fantastiske dager i Henningsvær, og hytten var en del av en positiv totalopplevelse. Det er vakkert landskap og Heningsvær er et koselig sted å være. Stor hytte med 2 bad der et av dem er nyoppusset. Meget godt renhold, hyggelig betjening og fint inventar som ikke er utslitt. Hadde sol til langt på kveld, men ikke hele natten.

Takk, Berit S
Anmeldt 3. juli 2017

Vi hadde en langweekend med familie i Henningsvær. Henningsvær rorbuer ligger perfekt til helt ytterst i Henningsvær. Utsikt til fjorden, mulighet til å fiske, både med stedets fiskebåt og rett fra land og fine terrasser til å nyte naturen fra gjør dette til en perle. Det er ikke luksus, rommene er enkle og rustikke, men velholdte. Meget hyggelig betjening og en kaptein på fiskebåten til Rorbuene som var helt fantastisk. Anbefales på det varmeste.

Romtips: Rom 6 7 og 8 har en fantastisk terrasse med utsikt over havet.
1  Takk, KetilDelmark