Agoda.comUSD 147
TripadvisorUSD 148
ZenHotels.com
Lol.travel
Anmeldt 15. august 2021

Tobias Brygge ligger perfekt til, med terrasse vendt mot brygga et par meter unna.
Nært til restaurantene.
Flotte, moderne leiligheter med det man trenger av utstyr.
God seng.
Anbefales, og verdt et besøk.

Dato for oppholdet: august 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, 805steinara
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Lite visste eg at denne «perlen» skulle bli vår største nedtur på ferien. Leilighetene er fine, men veeeldig lytt mellom leilighetene. Gjester som ikke overholder støykrav eller festing i de sene timer og en utleier som glitrer med oppfølging. Vi fikk minimalt ned søvn og ville aldri anbefalt andre å overnatte her, styr unna..

Takk, Tommy H
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Beste beliggenhet. Nyoppusset. Meget fornøyde. Gratis sykkellån. Fint fellesareal. Gratis parkering. Kort vei til det meste. Velholdt. Vi bodde på hjørnet syd med god oversikt over indre havn. Anbefales

Takk, HenrikSteenH2
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Tobiasbrygga i vakre Henningsvær en uke mens vi utforsket Lofoten. Vi fikk en fantastisk flott leilighet med alt vi trengte av utstyr for en flott ferie. Badet var lekkert (som resten av leiligheten) og sengene var gode Verten som tok oss i mot var også veldig hyggelig. Flott sred med nydelig beliggenhet Kan virkelig anbefales

1  Takk, klasbu
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Nyoppusset rorbu/leilighet kom som en positiv overraskelse. En får nøkkelkode på SMS når rommet er klart, med beskrivelse av hvordan en finner fram og hvor parkeringen er. En annerledes men bra opplevelse. Flotte rom, alt en trenger på kjøkkenet. 5 min å gå til «sentrum». Stor veranda med grill og god utsikt. Anbefales.

2  Takk, TineH71