Priceline
1.2 km fra Tobiasbrygga
  • Vio.com
0.2 km fra Tobiasbrygga
Gratis Wi-Fi
Rørvika beach, 7km from Henningsvær.
0.1 km fra Tobiasbrygga
      • Vio.com
      1.2 km fra Tobiasbrygga
      Se flere hoteller i Henningsvær
      Anmeldt 1. september 2021

Fin leilighet, litt uorganiserte parkeringsplasser gjør at gjester som tar seg tilrette gjør at andre får utfordringer med å parkere. Men stedet trenger en vaktmester som passer litt bedre på. Hos oss var det flere defekte lyspærer, løs dørklinke, flatt batteri i fjernkontroll til apple tv, fulle søppelkasser. Det var heller ikke sykler slik det stod beskrevet i hotellbeskrivelsen. Og gjestene må betale for bruk av vaskemaskin. Det er vel unødvendig?

Dato for oppholdet: september 2021
      Takk, Beate H
      Anmeldt 15. august 2021

Tobias Brygge ligger perfekt til, med terrasse vendt mot brygga et par meter unna.
      Nært til restaurantene.
      Flotte, moderne leiligheter med det man trenger av utstyr.
      God seng.
      Anbefales, og verdt et besøk.

Dato for oppholdet: august 2021
      Reisetype: Reiste alene
      Takk, 805steinara
      Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Lite visste eg at denne «perlen» skulle bli vår største nedtur på ferien. Leilighetene er fine, men veeeldig lytt mellom leilighetene. Gjester som ikke overholder støykrav eller festing i de sene timer og en utleier som glitrer med oppfølging. Vi fikk minimalt ned søvn og ville aldri anbefalt andre å overnatte her, styr unna..

Takk, Tommy H
      Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Beste beliggenhet. Nyoppusset. Meget fornøyde. Gratis sykkellån. Fint fellesareal. Gratis parkering. Kort vei til det meste. Velholdt. Vi bodde på hjørnet syd med god oversikt over indre havn. Anbefales

Takk, HenrikSteenH2
      Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Tobiasbrygga i vakre Henningsvær en uke mens vi utforsket Lofoten. Vi fikk en fantastisk flott leilighet med alt vi trengte av utstyr for en flott ferie. Badet var lekkert (som resten av leiligheten) og sengene var gode 😊 Verten som tok oss i mot var også veldig hyggelig. Flott sred med nydelig beliggenhet 😊 Kan virkelig anbefales 👍

1  Takk, klasbu