Hyggelig atmosfære

Klatring til Svolværgeita

Anmeldt 3. august 2019
Melissa U

Anmeldt 3. august 2019

Hadde en helt fantastisk klatretur opp til Svolværgeita med Thea som guide! Et seriøst selskap med god sikring, som gjorde at vi følte oss trygge til enhver tid. Anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Melissa U
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

En kjempe fin (og hard) tur opp svolværgeita.
Vi har aldri klatret før, men følte oss veldig trygge i guide Gørans hender.
Strålende sol og nesten vindstille gjorde turen perfekt!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Mysa8
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

En liten cafe/ restaurant/ pub med svært god atmosfære helt nede ved havet. Fin utsikt. Var her sammen med to kompiser. Vi drakk et par pils og spiste en svært god hjemmelaget burger. Absolutt å anbefale.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, rune_bergmann
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Tok kontakt på mail for påmelding til Svolværgeita. Fekk raskt beskjed at dei hadde plass til meg neste morgen. Men ingen svar videre når eg spurte kor eg skulle møte opp eller kor lang tid turen tok. Prøvde å ringe etter noen timer, fekk beskjed om at dei skulle svare på mail straks. Fortsatt ingen svar, prøvde å ringe igjen på kvelden og neste morgen + sendte sms. Ingen svar. Resultat, ingen tur. Mange andre selskap som tilbyr guiding, ville heller tatt kontakt med et meir seriøst selskap.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, MariS2913
Anmeldt 11. desember 2016 via mobile enheter

Vi var 7 foto damer som var på kafeen og spise middag. Vi valgte chili con carne og Fiskesuppe, og alt smakte fortreffelig. Kafeen har en hyggelig og koselig atmosfære og god atmosfære. Anbefales.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Hcjekk