Ta turen hit

Fantastisk utstilling av Ai Weiwei, og vi fikk god informasjon fra personalet. Dette kan virkelig... les mer

Anmeldt 13. juli 2021
tones249
Oslo, Norge
Imponerende kunstgalleri i Henningsvær

Spennende kunstgalleri med imponerende kunst. Nåværende utstilling av kjent kinesisk kunster er et... les mer

Anmeldt 7. juli 2021
Helene B

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Henningsvær
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig galleri med spennende kunst i Henningsvær Imponert over den kvaliteten man har klart å skape i forhold til å tiltrekke anerkjente kunstnere i lokaler som er så gjennomført kule at det er vanskelig å skjønne at man befinner seg på en liten plass i Lofoten.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, arcticdude
Anmeldt 18. august 2019

La meg være ærlig. Foranledningen til at vi besøkte galleriet var først og fremst en konsert med vokalgruppen Neon Vokal. Den var bra.

Men galleriet i seg selv var så fascinerende at det fortjener en egen anmeldelse. Vi tilhører ikke de som tråkker ned gallerier på våre reiser, men noen store opplevelser har vi hatt. Rijksmuseum i Amsterdam er en av disse. KaviarFactory er som galleri den rake motsetningen til det enorme museet i Amsterdam. Her er det intimt, luftig, og spennende.

Når også de som jobber på galleriet er så engasjerte og sprudlende som vi erfarte ved vårt besøk, ble dette en fin opplevelse på vår rundreise i Lofoten og Vesterålen.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, TravelingFromNorway
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

4 venner besøkte galleriet i juli, i strålende sommersol og knallblått hav og himmel. Inne var det mest fantastiske galleri, i et særpreget bygg. Eier av galleriet viste oss rundt og fortalte mye om selve utstillingen og historien om galleriet, og om hvordan det har vært å drive galleri i en tidligere kaviarfabrikk.
Mye interessant og mange gode historier. Fantastisk sted i Henningsvær som anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, Hallvard H
Anmeldt 9. juli 2019

Merkelig oppførsel etter noen forespørsler rundt hva de kunne tilby. Vi ga vel uttrykk for at vi ønsket å slippe den kommende troppen fra Chicago som var på vei inn, hvorpå verten veivet oss vekk med armene...
Merkelig gjestfrihet. Det kan være at verten følte seg elevert og overlegen vår bondske fremferd som ikke ville gjøre knefall for noen fra usa.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, Tore T
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Besøkte KaviarFactory. Spennende kunst og stilige lokaler. Fantastisk sammenstilling av kunst og natur. Legg merke til det skjulte veggmaleriet.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, goiestad