Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke st√łttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi st√łtter f√łlgende nettlesere:
eDreamsUSD 160
Agoda.comUSD 159
TripadvisorUSD 160
Hvordan betalinger til oss p√•virker rekkef√łlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne v√•re og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne v√•re. Bes√łk partnerne v√•re for mer informasjon.
3‚Äď8 av 43 anmeldelser
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Et trivelig overnattingssted med gode rom, hyggelig betjening og veldig god frokost. I f√łrste etasjen er det kaf√©/restaurant der ogs√• frokosten blir servert. Henningsv√¶r Vertshus ligger veldig sentralt, bare noen meter fra Henningsv√¶r torg og div. andre restauranter som fx. Fiskekrogen.

Takk, Obotty
Anmeldt 21. september 2020

Etter √• bodd flere d√łgn p√• en liten og relativt primitiv hytte et annet sted i Lofoten, var det helt himmelsk √• komme til Henningsv√¶r Vertshus. B√•de st√łrrelsen og standarden p√• rommet (201) var en stor overraskelse og sengen b√łd p√• herlig komfort. Vi ble ikke mindre overrasket n√•r vi kom til frokost dagen etter, hvert bord hadde sin egen frokostbuffet - med alt en kunne tenke seg. Jeg tenker at dette har med covid19-restriksjoner √• gj√łre og kan bare si; slik skal det gj√łres!
Vi kommer garantert til å bo her igjen dersom vi reiser tilbake til Henningsvær.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, ReiseAnette
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk et flott romslig rom som hadde spiseplass, salong, romslig bad og god seng. Veldig hyggelig og hjelpsom vertskap. Frokosten var nydelig dekket og veldig delikat. Vi kan virkelig anbefale Henningsvær Vertshus

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, torunnhavre
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Vertshuset har en sentral beliggenhet, både i Henningsvær og i selve Lofoten. Perfekt å bruke som "base" hvis du vil reise litt rundt.
Hotellrommene er fine og rene, med nyoppusset bad og deilig seng.
Frokosten er fantastisk god og variert.
Det er noe begrensa parkeringsmuligheter i nærheten.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Helga_vonS
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Allerede fra vi ble tatt i mot p√• hotellet av innehaver Linda fredag, og fram til vi reiste fra Henningsv√¶r tidlig s√łndag ettermiddag hadde vi en veldig positiv hotellopplevelse. Rommet var utrolig fint med en veldig behagelig seng, lekkert innredet bad og en god og stor Smart-TV. I tillegg stort pluss for kj√łleskap p√• rommet og store speil b√•de i bad og gang. Det var veldig rent og ordentlig, i tillegg til god plass. Hotellfrokosten var str√•lende, med gode salte og s√łte smaker - alt servert p√• en innbydende m√•te (her er det ikke buffet, men individuelt servert frokost). Det var veldig godt utvalg og s√• velsmakende at vi valgte √• spise lunsj p√• vertshusets kaf√© Knusarn b√•de l√łrdag og s√łndag. Som ogs√• hadde h√ły standard til gunstige priser. Hyggelig betjening og innehavere som alltid smilte og tok oss veldig godt i mot. Her bor vi veldig gjerne igjen.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, leinmoe