Booking.comUSD 149
FindHotelUSD 142
eDreamsUSD 149
Priceline
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Overpriset hotell. Pent innredet rom, der stanser det. Kaldt på badet, ikke rengjort badekar. Frokost SVÆRT sparsom ift kostnaden. Kjøleskapskaldt egg (hvem vet når det ble kokt), nesten ikke pålegg og vanskelig å få påfyll, ingen betjening til å vaske av bordene dvs ikke noe sted å sette seg. Selv i tid med corona-smitte bør det være mulig å gjøre dette bedre, spesielt med tanke på at vi betalte over 1800 for to personer 1 natt.

Takk, KlokereTurist123
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei og takk for din tilbakemelding. Leit at vi ikke klarte å levere i forhold til dine forventninger.

Når det gjelder tiltak i forbindelse med Covid-19 så har vi godkjente tiltak på vårt hotell.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Rognan Hotell

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fint rom og pen beliggenhet men kjempe "overpriset" da mulig tett etterspørsel i disse begynnelse sommertider/ coronatider samt en ufattelig "enkel" frokost samt dårlig løsning av ferdig opplagt servering.
Hotellene generelt skulle hatt reduserte priser i disse "coronatider" da mange som meg sjøl er frokosten på hotellet er en stor del av selve opplevelsen.

Kommer gjerne tilbake men mulig da verden er "friskmeldt"

Takk, 951liseb
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Personalet var ikke der for å ta imot gjestene, vi ventet lenge, (20 min.) Når de endelig kom i resepsjonen var humøret dårlig, og det dårlige humøret varte utover kvelden.
Frokosten var ikke noe å glede seg over.
Rommene var bra, gode senger, rent og fint.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Global404286

Tusen takk for din tilbakemelding. Beklager at dere ikke ble ønsket velkommen på en tilfredsstillende måte.

Vi jobber kontinuerlig med å bedre service-nivået på hotellet.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Rognan Hotell to netter med ei ukes mellomrom i slutten av mai (20.-21 og 28.-29). Min kone som reiser med rullestol, var godt fornøyd med et stort og godt Handicap-rom med godt tilpasset bad, både i andre og første etasje.
Gode senger i god høyde. Hyggelig og imøtekommende betjening. Mest imponerende var restauranten, som serverte meget velsmakende og delikat mat, håper dere får beholde kokken. Hyggelig å se mange i restauranten en torsdagkveld.
Fiskesuppe, torsk og franske konfektkake kan anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2020
3  Takk, GUNNAR-grei
Climber41102754103, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2020

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at dere hadde et fint opphold. Setter stor pris på at dere likte maten. Kan bekrefte at alt vi serverer våre gjester er 100% hjemmelaget.

Hjertelig velkommen tilbake.

Rognan Hotell

Anmeldt 9. mars 2020

Jeg bor ofte på Rognan Hotell, og har alltid syns resepsjonsområdet med den gamle båten med tente stearinlys har vært så flott, har alltid føltes varmt og velkomment å sjekke inn på hotellet. Båter er jo det som representer Rognan og mange turister reiser til Rognan nettopp pga dette. Nå er alt tatt bort! Hvorfor? Ser ut som et spøkelseshotell. Likeledes snacksen bak disken og alle brosjyrene og bildene. Skuffende! Håper det kommer tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Anne j

Hei!

Takk for at du velger å bo på Rognan Hotell. Vi er nå i ferd med å totalrenovere hotellet. I den forbindelse vil vi ta vare på Rognans stolte båthistorikk i en moderne og tidsriktig stil.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilse

Rognan Hotel