Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 14. juli 2020

Vi stoppet tilfeldig innom på vei mot nord og ble positivt overrasket . Rommet var helt greit, gode senger. Nyyydelig mat og dessert.
Vi dro innom på vei hjem og da fikk vi først et rom ved siden av en hund som ulte. Spurte om vi kunne få et annet og fikk et i første med nydelig utsikt mot sjøen,og fredelig. Hadde igjen et godt måltid. Betjeningen er veldig imøtekommennende .

Romtips: Første etasje mot sjøen.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, eflaate
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 13. juli 2020

Fint rom, kunne vært noe mer utstyrt. Kunne vært dusjdører-/vegger i stedet for dusjforheng. God og romslig parkering ved hotellet. Fin «promenade» på bryggene og sti langs sjøen. God service. Anbefales.

Takk, Berkve
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Den betyr mye for oss.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vårt hotellprodukt, deriblant badene som snart skal oppgraderes.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Overpriset hotell. Pent innredet rom, der stanser det. Kaldt på badet, ikke rengjort badekar. Frokost SVÆRT sparsom ift kostnaden. Kjøleskapskaldt egg (hvem vet når det ble kokt), nesten ikke pålegg og vanskelig å få påfyll, ingen betjening til å vaske av bordene dvs ikke noe sted å sette seg. Selv i tid med corona-smitte bør det være mulig å gjøre dette bedre, spesielt med tanke på at vi betalte over 1800 for to personer 1 natt.

Takk, KlokereTurist123

Hei og takk for din tilbakemelding. Leit at vi ikke klarte å levere i forhold til dine forventninger.

Når det gjelder tiltak i forbindelse med Covid-19 så har vi godkjente tiltak på vårt hotell.

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fint rom og pen beliggenhet men kjempe "overpriset" da mulig tett etterspørsel i disse begynnelse sommertider/ coronatider samt en ufattelig "enkel" frokost samt dårlig løsning av ferdig opplagt servering.
Hotellene generelt skulle hatt reduserte priser i disse "coronatider" da mange som meg sjøl er frokosten på hotellet er en stor del av selve opplevelsen.

Kommer gjerne tilbake men mulig da verden er "friskmeldt"

Takk, 951liseb
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Personalet var ikke der for å ta imot gjestene, vi ventet lenge, (20 min.) Når de endelig kom i resepsjonen var humøret dårlig, og det dårlige humøret varte utover kvelden.
Frokosten var ikke noe å glede seg over.
Rommene var bra, gode senger, rent og fint.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Global404286

Tusen takk for din tilbakemelding. Beklager at dere ikke ble ønsket velkommen på en tilfredsstillende måte.

Vi jobber kontinuerlig med å bedre service-nivået på hotellet.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer.