Bli belønnet med One Key
2,0 av 5 boblerAnmeldt 30. juli 2020via mobile enheter
Henry Hansen, Daglig lederRognan Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. aug. 2020
Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig leit at ikke vi leverte på service og kvalitet i forhold til dine forventninger.
Dette er noe vi jobber kontinuerlig med og vil bruke dine punkter i vårt videre kvalitetsikringsarbeid.

• Booking.com
48.0 km fra Rognan Hotel
70.5 km fra Rognan Hotel
Se flere hoteller i Rognan
Anmeldt 21. juli 2020

Vi overnattet her i sommer på vei nordover. Hotellet var svært fint enten man så på rommet vi fikk eller på felles oppholdsrom eller restaurant. En fin løsning for uteservering rett ved sjøen ga absolutt mersmak. Her var det rent og ordentlig på alle rom vi var i. Frokosten her var helt ok tatt i betraktning de begrensninger som forelå under Corona epidemien. Det samme må sies om middagen, som smakte fortreffelig. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Romtips: Best utsikt for rom vendt ut mot sjøen
Takk, kjells134
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Med vennlig hilse

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Kom hit sent på kvelden sov 1 natt, fikk rommet veldig fort. Fint gammeldags hotell. Rolig beligghenhet sov godt der. Romslig rom å bad på rommet. Frokosten var med i prisen, ikke det helt store, fikk 2 småe brødskivet 1 egg å litt pålegg, ble ikke akkurat mett. Veldig koselig bygd utfor hotellet å fin utsikt over havet. Ligger 17 km fra fauske

Takk, 70maij

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Tok familien med til restauranten på Rognan hotell. Vi spiste nydelig hjemmelaget burger, fiskesuppe og ovnsbakt tørrfisk. Nydelig mat og rask og ikke minst hyggelig service. Anbefaler både lokalbefolkningen og folk på reise å ta turen innom for å nyte maten på Rognan hotell👍

1  Takk, christervassbotne

Anmeldt 14. juli 2020

Vi stoppet tilfeldig innom på vei mot nord og ble positivt overrasket . Rommet var helt greit, gode senger. Nyyydelig mat og dessert.
Vi dro innom på vei hjem og da fikk vi først et rom ved siden av en hund som ulte. Spurte om vi kunne få et annet og fikk et i første med nydelig utsikt mot sjøen,og fredelig. Hadde igjen et godt måltid. Betjeningen er veldig imøtekommennende .

Romtips: Første etasje mot sjøen.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, eflaate

Anmeldt 13. juli 2020

Fint rom, kunne vært noe mer utstyrt. Kunne vært dusjdører-/vegger i stedet for dusjforheng. God og romslig parkering ved hotellet. Fin «promenade» på bryggene og sti langs sjøen. God service. Anbefales.

Takk, Berkve
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Den betyr mye for oss.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vårt hotellprodukt, deriblant badene som snart skal oppgraderes.