Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Greie rom, når vi kom bestilte me bord på resturanten så vi ventet med å spise når borde vårt var klart gjikk vi ned å satte oss, der ble vi sittende nesten 1time får vi fikk beskjed om att det minimum var 1times vente tid på å få mat, vi fikk heller ikkje noen gode alternativ til sted å spise

Romtips: Planlegge ein reserve plan på mat
Takk, 1997sveinung
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Takk for din tilbakemelding og vil samtidig beklage dårlig oppfølging i restauranten.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig familievennlig sted med hyggelig personale. Maten var god og utsikten helt nydelig. Ryddig og rent på rommet. Anbefales for alle.
Rogn by eget lite og fint tettsted som er vært avstikkeren fra E6.

Der var også lagt tilrette for å ha med hund.

Takk, 1975rv
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt i Rognan. Det er en lun og god stemning i hotellet. Jeg fikk rom mot sjøen med en flott utsikt. Jeg ble utstyrt med nøkkelkort som ikke fungerte. Jeg måtte ned i resepsjonen og fikk tildelt en nøkkel idet resepsjonisten kom på at dette rommet kun kan åpnes med nøkkel fordi nøkkelkortleseren ikke virker. Det bør være unødvendig å la gjestene løpe slik, fiks låsen, eller lever ut nøkkel med en gang.
Jeg spiste et helt ok måltid i restauranten.
Gratis parkering er et pluss. Frokostbuffeten var litt rotete idet den var betjent av en kar som stekte egg og bacon bak en bardisk som buffeten var innrettet rundt. Litt forvirring rundt OM det var kø, hvor den startet, og hvor den sluttet siden man ikke kunne gå rundt buffeten. Men jeg fikk fisket til meg det jeg skulle og konstaterer at hotellet er helt greit, men med litt anstrengelser og justeringer kan det bli veldig bra.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Lars Vagle S

Tusen takk for din tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Overnatting tatt litt på sparket. Enkelt rom med bad, alt var reint og fint. Oppussing av fasade pågikk, ellers mye nyoppussa inne. Veldig hyggelig personal, god mat og herlig utsikt. Dette var vel verdt avstikker fra E6 på veg nordover eller sørover.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Barbro H
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2021

Hei!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 26. april 2021 via mobile enheter

Smakfullt og moderne interiør og super utsikt over fjorden.. Fantastisk mat. Vi hadde en fem retters meny med tilhørende vinpakke. Anbefales på det sterkeste. God frokost med hjemmebakst og lolalt tilbehør. Rene store rom. God service og godt smittevern. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, johbjo1958
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2021

Hei!

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake.