Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Priceline
FindHotelUSD 164
Anmeldt 1. august 2021

Ok hotell for en natt, rommene skulle nok ha hatt seg en renovering. Så det er dyrt hotellrom i forhold til rommets utseende. Selve Restauranten var veldig fin, med en fantastisk utsikt over fjorden! Frokosten var bra, men kun en type brød, loff, til frokost er litt dårlig.

1  Takk, josteinl595
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding. Beklager at vi gikk tomt for grovt brød. Vi har flere typer brød i vårt sortiment.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en uoppdaget «perle», i alle fall for oss! Vi blei møtt av et hyggelig personale, - først ved innsjekkinga og senere i restauranten! Trivelig kelner, god service og nydelig mat! Vi har reist en del, og dette oppholdet var i toppklasse! Anbefales virkelig!

Takk, Steinar N
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig mottagelse, greit rom - litt innestengt lukt på rommet. Oppholdet ble bedre med en kar som stilte opp, så kunne kanskje gitt 3, men pga mottagelsen blir det en 2 er. Maten var god, savnet egg og bacon, samt melk ☺️. Grei parkering og utsikt - tross regn ⛈

Romtips: Gode tiltak for smittevern 👍🏻
Takk, Voyage23928247803
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at oppholdet ikke svarte til dine forventninger.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har en perfekt beliggenhet og vi gledet oss til oppholdet. Restauranten er stor og romslig, men ikke helt rent der. Til middag bestilte vi forrett og hovedrett. Etter en stund kom hovedretten. Servitøren hadde glemt forretten. Vi måtte da spise forrett og hovedrett samtidig. Det var ikke en god opplevelse. Sjarmen forsvant! Fiskemiddagen var ok, men den hjemmelagde hamburgeren smuldret opp da vi satte gaffelen i den, og den var full av «brusk» og var helt smakløs, det eneste salatbladet var slitent, og 2 gamle sylta agurker i bunn. Pommes frites ala Mc Donalds kunne de spart seg. IKKE BRA!
Frokosten er bra, men bordene var skitne og ble ikke vasket etter gjestene. Kun en servitør ryddet bordene, men bordene ble altså ikke vasket før nye gjester satte seg ved bordene. Uhygienisk og litt ekkelt. Med tanke på den pågående pandemien så er ikke dette bra. Personalet er veldig hyggelig, men framstår som litt late og uoppmerksom.

Romtips: Ikke spis middag i restauranten. Det er dyr og dårlig mat der. Frokosten er ok.
Takk, Merethe-KH

Vi takker for din tilbakemelding og synes det er leit at du opplevde dårlig service og kvalitet. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå og får vanligvis mange gode tilbakemeldinger på service og kvalitet.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Greie rom, når vi kom bestilte me bord på resturanten så vi ventet med å spise når borde vårt var klart gjikk vi ned å satte oss, der ble vi sittende nesten 1time får vi fikk beskjed om att det minimum var 1times vente tid på å få mat, vi fikk heller ikkje noen gode alternativ til sted å spise

Romtips: Planlegge ein reserve plan på mat
Takk, 1997sveinung

Takk for din tilbakemelding og vil samtidig beklage dårlig oppfølging i restauranten.