Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Skittent rom med behov for renovering, og til en alt for dyr pris for 2 voksne og 1 barn.
Lyset på badet virket halvveis og stikkontakter var løse ved seng på rommet.
Vi ble skuffet av frokosten da vi hadde hørt at hotellet hadde godt utvalg, og hadde blitt godt anmeldt tidligere i år.

Romtips: Dropp dette, kjør heller forbi
Takk, Ruben B
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at vi denne gangen ikke klarte å levere kvalitet i henhold til dine forventninger.

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Rognan hotell som familie på 4 og betalte 2400 kroner for en natt. Til den prisen hadde vi nok høye forventninger, men hotellet er slitt og gammelt. Ingen utsikt fra vårt rom. Helt ok restaurant med middag og frokost midt på treet. Renholdspersonalet var kjempeflinke og veldig hyggelige, så det trakk opp. Gratis parkering likeså. Nivået og standarden bør opp noen hakk om de skal fortsette å ta så stiv pris.

1  Takk, kathwaa

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at vi ikke klarte å levere kvalitet i henhold til deres forventninger.

Anmeldt 2. august 2021

Fin mottagelse og bra løsning med resepsjon, bar og kjøkken på samme vegg. Store og greie rom. Middag var ikke bra. Forrett og middag for to voksne og ett barn. Liten meny betyr som regel litt høyere standard på maten. Slik er det ikke her. Forrett med seig sjømat som er varmebehandlet for lenge. Husets hjemmelagde burger var kokt (!). Man koker ikke burger. Burgerkjøtt uten smak, (dette pga koking og null fett i kjøttet). Ellers meget billig tilbehør. Anbefales ikke. Frokosten var, tross litt snevert utvalg, veldig god.

Takk, 936henrikf
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at restaurantopplevelsen ikke svarte til forventningene.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Ok hotell for en natt, rommene skulle nok ha hatt seg en renovering. Så det er dyrt hotellrom i forhold til rommets utseende. Selve Restauranten var veldig fin, med en fantastisk utsikt over fjorden! Frokosten var bra, men kun en type brød, loff, til frokost er litt dårlig.

1  Takk, josteinl595
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding. Beklager at vi gikk tomt for grovt brød. Vi har flere typer brød i vårt sortiment.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en uoppdaget «perle», i alle fall for oss! Vi blei møtt av et hyggelig personale, - først ved innsjekkinga og senere i restauranten! Trivelig kelner, god service og nydelig mat! Vi har reist en del, og dette oppholdet var i toppklasse! Anbefales virkelig!

Takk, Steinar N
Henry Hansen, Daglig leder på Rognan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.