2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Bodde her i to dager i forbindelse med en jobb tur, jeg kom sent og dro tidlig begge dager. Rommet jeg fikk var veldig smalt og avlangt, med en TV og to enkle stoler i den siden av rommet og en smal enkelt seng i den andre. Det var vegg til vegg tepper og hvite vegger. Badet var pusset opp, men når jeg dusjet ble det badebasseng på hele badet, så alle håndklene måtte brukes for å få badet nogenlunde tørt igjen etter dusjing. Det er meget lytt mellom rommene, ble vekket ca 0530 av vekkerklokkene til de andre som bodde på hotellet. Frokosten består av dårlig varmmat og tørt brød og pålegg.

Alt dette kunne vært ok til en pris på 600-700 kr, men til 1100 er dette alt for dårlig.

Takk, Carl Christian S
CIC Hospitality, Owner på Park Inn Haugesund Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei Carl Christian,

tusen takk for at du har delt din tilbakemelding med oss, det er svært synd å lese din opplevelse hos oss, vi gjør nødvendige tiltak først og fremst på frokost og dusj.

Jeg håper vi en dag får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Mannen min og meg la oss inn på Park Inn Haugesund fordi vi skulle være turister på Karmøy i 24-timer. Beliggenheten er fin for et slikt formål.

Utad ser det greit ut, men innvendig er hotellet slitt og trenger virkelig en overhaling. Rommet, med vegg til vegg-teppet, var en blanding av skittent og slitt. Uvisst hva som var hva.

Badet har et god, gammeldags dusjkabinett og flisene er slitne. Det verste var at dusjhodet hang ikke fast, noe vi så enkelt kunne fikses med å stramme en skrue med et stjerneskrujern. Vi spurte resepsjonen etter et skrujern så kunne vi fikse det selv, men det var ikke å oppdrive. Resepsjonisten spurte stuepiken om å fikse dette for oss, men da ble min mann vitne til sur stemning mellom disse to. Dusjen ble aldri fikset og i tillegg var der en liten lekkasje slik at gulvet ble vått. Vi lot dette gå siden vi bare skulle være der en natt.

Rommet ligger vendt mot veien og man hører støy fra bilene veldig godt. Umulig å sove med døren åpen for å få luft, noe som resulterte i at det ble veldig varmt på rommet. I tillegg er ikke gardinene ordentlig mørke så rommet blir ikke mørkt. Kjedelig når det er så lyst ute om nettene nå på sommeren.

Frokosten ligger i nedre sjiktet av kvalitet. Varmrettene var lukne og det eneste som var godt var speilegg. På brødmaten var utvalget litt labert og det ble sjeldent fylt på. Det er heller ikke noe frokostblanding av noe slag. Dersom du har glutenallergi så utvalget meget skralt ut.

Totalt sett er dette et gjennomsnittlig hotell, kanskje under gjennomsnittet hvis man skal være hard. Personalet er ok, men virker overarbeidet og lei. En annen anmelder poengterer at det er liten gnist og der er jeg enig. Når kunden sier at det er noe galt med dusjen så burde det fikses!

Vi velger nok hotell i Haugesund ved en senere anledning med mindre vi skal ut å fly.

Pluss for beliggenhet, stort rom, høvelig god seng og gratis parkering, i alle fall.

Romtips: Ta med egen mat dersom du har glutenallergi. Frokostutvalget for glutenallergikere så skralt ut!
Takk, elim968

Hei,

tusen takk for at du har delt din tilbakemelding med oss, det er svært synd å lese din opplevelse hos oss, vi gjør nødvendige tiltak først og fremst på frokost og dusjhodet.

Jeg håper vi en dag får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet virket litt for meg til å være drevet av et personell som har mistet gnisten til å drive et hotell.
Middagsbuffeen er svært enkel og flere av rettene smakte som industriell ferdigmat.
Frokosten var nok noe av det mer enkle/elendige jeg har opplevd av hotellfrokoster i Norge. Ekstremt dårlig utvalg. Brødene de serverte var derimot gode.
Ikke ble det vist vilje eller interesse for å bytte ølfat i baren, og alle gjester måtte ta til takke med flaskeøl. Bagatell? Mye mulig. Men innstillingen til personellet i var ikke akkurat på "det lille ekstra"-nivå som man forventer.
Rommene vi fikk var svært enkle. Det opplevdes som ganske lytt mellom rommene. Det gjør noe med helhetsinntrykket når vinduene er skitne, det er flekker på veggene og rommene generelt ser ut som noe man kan forvente å få i en hvilken som helst sovjetisk provins på 70-tallet. Vet ikke om jeg vender tilbake hit ved neste jobbreise til Karmøy.

Takk, thetallguy89

Hei thetallguy,

tusen takk for din tilbakemelding. Først og fremst vil jeg si at vi alle tar stor eierskap ti hva vi jobber med og virkelig gjør vårt for at gjester og øvrige ansatte skal få kjenne det på kroppen.

Vi skal ta med oss alle dine innspill for veien videre.
Jeg håper at vi en dag kan ta deg imot igjen!

Anmeldt 5. mars 2020

Hotellet ligger midt i et veikryss. Og industriområde. Ingen turvei rundt. Trafikken høres hele natta. Tunge drønn rister gjennom rommet og senga. Ved tidlig avreise gis ikke frokost, selv om inkludert. Styr klar.
Børge

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Børge S
RadissonHAU, General Manager på Park Inn Haugesund Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Hei Børge! Tusen takk for tilbakemelding! Beklager at du ikke trivdes hos oss, det var fryktelig trist å høre! Vi pakker gjerne frokostpakke til våre gjester som reiser tidlig. Rommene skal være godt lydisolert, men dette skal jeg sjekke opp i .Vil ønske deg hjertelig velkommen tilbake uansett. Mvh Anne Bjørg.

Anmeldt 14. januar 2020

Bra rom og grei, om ikke ut datert standard på rommene. Frokosten var nesten katastrofe. Kom relativt tidlig til frokost (0700) og da var det tom for det meste. Samtlige drikkevarer var tom og glass.Dårlig utvalg av mat. Eneste lyspunkt var speilegg med bacon.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, 155gunnarh
absfabs123, General Manager på Park Inn Haugesund Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2020

Hei, og takk for tilbakemelding :)
Dette var ikke bra! Frokosten er faktisk noe av det viktigste du får på ett hotell. Så vi tar tak i dette med det samme! Utvalget skal bli bedre og nok drikke skal være tilgjengelig til enhver tid!

Jeg vil gjerne spandere ett nytt opphold på deg om du vil gi oss en ny sjanse :)

Beklager så mye!!!

Mvh