Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Toalettene var skitne, søppelet fløt, de skulle ha kontanter for dusj (i disse covid-19 tider!?) og i tillegg var begge dusjene vi prøvde ødelagt og vi dusjet i iskaldt vann. Alt i alt et dårlig helhetsutrykk, plassen var skitten, nedslitt og utrivelig.

1  Takk, ariel m
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Plassen ligger sentralt plassert i Notodden på andre siden av flyplassen i forhold til byen.
Det er lite trafikk på Notodden flyplass og forstyrrer bare med noen helikoptre i ny og ne.
Elva Heddøla renner stille forbi på andre siden av campingen og her er det mulig å fiske.
Plassen er stille og rolig uten fastsatte plasser å stille seg på med vogn/bobil.
Plassen har også hytter for utleie.
Sanitæranlegget er greit nok, men dusjene har sett sine beste dager for noen år siden. De er ikke gratis og tar kun mynter.
Grei plass for en natt.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Happyfred63
Anmeldt 31. august 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet, hyggelige folk i resepsjonen. Pris på hytta var fornuftig og den var ren og romslig for to personer. Med både tv og sofa kunne vi vært mye lenger en vi var (gjennomreise på motorsykkel). Vi kommer snart igjen.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, DanI1622