Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Notodden Hotell ligger sentralt i byen og tilbyr gratis parkering rett ved siden av. Hotellet bærer preg av å være gammelt og dette viste seg spesielt på rommet. Rommet var stort nok til 3 personer og hadde komfortable senger. Det virket relativt rent, men dessverre var der en sur lukt som ikke burde være der. Det var også dårlig ventilasjon, så vinduet måtte stå helt åpent hele natten.

Personalet var veldig imøtekommende og hyggelige. Da vår sønn hadde bursdag denne dagen overrasket de han med kake og presang til frokost.

Frokosten var enkel, men god. Jeg kunne nok ønsket litt mer utvalg av pålegg, men ble da mett og god allikevel.

Det var bar og et koselig sitteområde ved resepsjonen.

Jeg kan anbefale Notodden Hotell dersom du bare er ute etter overnatting en eller to netter.

2  Takk, JoeranD
Anmeldt 5. juli 2020

Hotellet fremstår som vel drevet, rent og trivelig.

Det var parkering like ved hotellet.

Betjeningen var smilende og hjelpsom.

Rommene var greie og fine.

Tv hadde USB inngang blant annet.

Kan trygt anbefales.

2  Takk, Oddjo65
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet er gammelt og nedslitt. Alt fra salongen til rommene trenger en skikkelig oppgradering. Ikke noe aircondition, og ikke noe solskjerming. TV tilbudet er skikkelig dårlig. Heisen bråker og fremstår som tvilsomt å bruke. Frokosten var ferdiglaget og besto av kalde speilegg (fra kjøleskapet) og skiver. Selv i Covid-19 situasjonen bør dette vært bedre.
Det beste man kan si om dette hotellet er at betjeningen er hyggelig og service innstilt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, RosslandR
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Hotellet er gammelt og nedslitt. Alt fra salongen til rommene trenger en skikkelig oppussing. En gammel TV som ikke hadde rett format, ødelagte lamper, ødelagt dusjdør, dårlig seng er kun eksempler. Hyggelig betjening og bra frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, RosslandR
Anmeldt 14. september 2019

Ett gammelt og slitt hotell men meget sentralt. Mange parkeringsplasser rundt hotellet.
God frokostbuffet. Biljardbord og pingisbord i første etasje og gym sal i kjeller med bastu. Deilig seng at sove i. Men rummet var litet for to personer og priset motsvarede ikke kvaliteten. Trodde heisen skulle stoppe var gang vi tok den.
Meget venlig personal og god servise ellers.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, 812tommy