Booking.comUSD 154
eDreamsUSD 154
Orbitz.comUSD 153
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell med gratis parkering. God service fra personell. Litt kjedelig frokost. Fint rent rom. Gode senger. Fint bad. Dårlig utvalg på TV kanaler. Brannalarmen gikk når vi var der, dette ble håndtert bra av personale.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, annegros
Anmeldt 26. juli 2020

Rom:
- Gammle og utslitte rom,
- UTROLIG STØVETE. Tykt lag med støv på møbler, meget dårlig luftkvalitet.
- Begge madrassene våre hadde flere urinflekker på seg
- Fine og romslige bad

Fasiliteter:
- Gammel og bråkete heis, gav en følelse av utrygghet
- Fin frokostsal, grei frokost

Service:
- OK service

1  Takk, Globe2Globe
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Notodden Hotell ligger sentralt i byen og tilbyr gratis parkering rett ved siden av. Hotellet bærer preg av å være gammelt og dette viste seg spesielt på rommet. Rommet var stort nok til 3 personer og hadde komfortable senger. Det virket relativt rent, men dessverre var der en sur lukt som ikke burde være der. Det var også dårlig ventilasjon, så vinduet måtte stå helt åpent hele natten.

Personalet var veldig imøtekommende og hyggelige. Da vår sønn hadde bursdag denne dagen overrasket de han med kake og presang til frokost.

Frokosten var enkel, men god. Jeg kunne nok ønsket litt mer utvalg av pålegg, men ble da mett og god allikevel.

Det var bar og et koselig sitteområde ved resepsjonen.

Jeg kan anbefale Notodden Hotell dersom du bare er ute etter overnatting en eller to netter.

2  Takk, JoeranD
Anmeldt 5. juli 2020

Hotellet fremstår som vel drevet, rent og trivelig.

Det var parkering like ved hotellet.

Betjeningen var smilende og hjelpsom.

Rommene var greie og fine.

Tv hadde USB inngang blant annet.

Kan trygt anbefales.

2  Takk, Oddjo65
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet er gammelt og nedslitt. Alt fra salongen til rommene trenger en skikkelig oppgradering. Ikke noe aircondition, og ikke noe solskjerming. TV tilbudet er skikkelig dårlig. Heisen bråker og fremstår som tvilsomt å bruke. Frokosten var ferdiglaget og besto av kalde speilegg (fra kjøleskapet) og skiver. Selv i Covid-19 situasjonen bør dette vært bedre.
Det beste man kan si om dette hotellet er at betjeningen er hyggelig og service innstilt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, RosslandR