“Bare heilt topp å ta søndagsmiddag”
Anmeldelse av Elgsjø Kafè

Elgsjø Kafè
Vurdert som nr. 6 av 18 Restauranter i Notodden
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bare heilt topp å ta søndagsmiddag her. Nye drivere i år. Kjøpte Elgkarbonader med grønnsaker og nydelig brun saus. Stor porsjon så dessert var desverre ikke plass til. Komme tilbake? Åjada!

2  Takk, Kai T

1923 av 52 anmeldelser

Anmeldt 28. oktober 2019

Tradisjonell norsk veikro i idylliske omgivelser. Du kan se av lokalene at dette er et sted som har vært der lenge. Tradisjonell norsk mat med helt grei kvalitet. Virker hjemmelaget og smaker bra. Ikke den store wow-opplevelsen, men en helt grei stopp på veien med bra mat.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, RuneF991
Anmeldt 30. juni 2019

Vi kjører som regel forbi Elgsjø kafé, men nå passet det å prøve middagen der. Jeg spiste hjort og mannen tok elg. Mannen min tåler ikke gluten. De kunne da tilby ham smeltet smør eller kraft. For så vidt greit det. Kjøttet var godt, grønnsakene var opptinte frosne grønnsaker. Men totalt sett - god mat.
Toalett-forholdene er det verre med. Da må man gå i et lite hus ved siden av, og jeg fant ikke noe lys. Jeg er så sær at jeg også reagerer litt på at kokka sitter på utsida og tar seg en røyk.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, randigobergs
Anmeldt 23. juni 2019

Vi har vært her mange ganger tidligere og denne gangen ble det ostekake og kaffe.
Dette er et trivelig sted med god mat. Det er også en brukthandel her, så det er mulig å få med seg litt av hvert.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Soppulf
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Maten er veldig god, stoppet her ved flere anledninger og er godt fornøyd hver gang. Anbefales å stoppe her for å spise en god middag som ikke er fast food.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Ane M

Reisende som så på Elgsjø Kafè, så også på

Notodden, Notodden kommune

Har du vært i Elgsjø Kafè? Del dine erfaringer!