“God tradisjonsmat ”

Elgsjø Kafè
Vurdert som nr. 4 av 18 Restauranter i Notodden
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Her finnes norske tradisjonsretter. Vi valgte flesk og duppe, for det har jeg aldri spist før. Men jeg spiser det gjerne igjen. Det var nok mat for en sulten mann. Eller rikelig for fruen.
Rett ved veien, men det forstyrret oss ikke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Harald Broder K
harm0ny, Owner på Elgsjø Kafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Thank you so mutch..Welcome back.

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

God mat, god service - trivelig sted med sjel og personlighet vel verdt en stopp. Kjempegod elgkarbonade. Kommer gjerne igjen.

Takk, Perlestrand
Anmeldt 25. juli 2021

Kjempe god mat og utrolig god utsikt ut over god norsk natur! Whalla den flesker der var shpaah. Vi brukte sååå mye flos, men bro jeg har trappa nok til det her AS hele sommer
Kommer hit igjen

2  Takk, Pegah A
harm0ny, Owner på Elgsjø Kafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Thank you so mutch.

Anmeldt 20. juni 2021

Utrolig god service og kjempe god mat!
Gjestfrie og smilende gjeng som jobber der! Her må folk stoppe opp et øyeblikk og ta turen innom :-)

2  Takk, 111susannej
harm0ny, Owner på Elgsjø Kafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Thank you so mutch.

Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Vi ble anbefalt av venner å stoppe her på veien fra Rjukan til Oslo, og det var vi glade for.
Ypperlig beliggenhet, hyggelige og hjelpsomme folk, og, ikke minst god og rikelig mat. Vi kommer garantert tilbake

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, Ba G
harm0ny, Owner på Elgsjø Kafè, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2021

Tusen hjertelig takk. Velkommen tilbake,

Reisende som så på Elgsjø Kafè, så også på

Notodden, Notodden kommune

Har du vært i Elgsjø Kafè? Del dine erfaringer!