“Veldig bra”
Anmeldelse av Cafe Felicias Have

Cafe Felicias Have
Vurdert som nr. 7 av 18 Restauranter i Notodden
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Vi åpner kl 0800 på hverdager. Vi selger påsmurt mat fra morgen av, du kan bestille mat fra menyen fra kl 1100 til 2000. Lørdag og Søndag stenger vi kjøkkent kl 1600.
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Veldig koselig,liten kafe. Koselig uteplass. Litt "syden-stemning" her. Retro stil. Sjarmerende kafé. Rask servering,hyggelig betjening og veldig god mat. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, utpaaturer

Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Kjempe fint stemning med meget god kaffe og god kake valg! En koselig stua med varmt heimstemning! Anbefalt

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Luca_norsk
Anmeldt 14. september 2019

Ett litt spesiellt sted med masse sjarm. Kjempe gode smørrebrød som var hjemmelagede. Stort utvalg av kaker. Kaffe av alle slag.Meget hyggelig personal. Hit vil jeg igjen.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 812tommy
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Spise en fantastisk god kake, nydelig kaffe Mocha og en fantastisk Milkshake.
Meget hyggelig betjening som har høy service klasse.
Anbefales

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, bj_rnegil_
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom for sent søndag til å få mat, men fikk nydelig kaffe som vi koste oss med på den sjarmerende uteplassen. Hyggelig kar som laget kaffe.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, reidunb2017

Reisende som så på Cafe Felicias Have, så også på

Notodden, Notodden kommune

Har du vært i Cafe Felicias Have? Del dine erfaringer!