“God mat og bra service”
Anmeldelse av Cafe Felicias Have

Cafe Felicias Have
Vurdert som nr. 6 av 18 Restauranter i Notodden
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Vi åpner kl 0800 på hverdager. Vi selger påsmurt mat fra morgen av, du kan bestille mat fra menyen fra kl 1100 til 2000. Lørdag og Søndag stenger vi kjøkkent kl 1600.
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt for en enkel, men god lunsj eller middag i Notodden sentrum. Byens koseligste uteservering

Takk, Norgeskjenneren

Anmeldt 7. juli 2021

God mat og god service. Her blir alt tilrettelagt for selv kresene folk.
Har også godt utvalg av glutenfrie alternativ.
Blant annet hjemmelaget focaccia og brød.
Stort utvalg av kaffedrikker.
Anbefales

Takk, Charlotte P
Anmeldt 24. mai 2021

Vi bestilte panini og kaffe. Kaffen var sur, cappuccinoen var nesten udrikkelig. Vi fikk ny kaffe da vi sa i fra, noe som var positivt. Betjeningen var blid og hyggelig hele besøket. Paninien var to lyse småbaguetter med lite fyll. Vi var overrasket over hvor lite det smakte. Det har noe som så ut som pesto som kunne løftet smaken, men det smakte ingen ting. Til 90 kr per stykk er dette nærmest som et ran å betrakte. Vi kommer ikke tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Verdensborgeren
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Veldig koselig,liten kafe. Koselig uteplass. Litt "syden-stemning" her. Retro stil. Sjarmerende kafé. Rask servering,hyggelig betjening og veldig god mat. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, utpaaturer
Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Kjempe fint stemning med meget god kaffe og god kake valg! En koselig stua med varmt heimstemning! Anbefalt

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Luca_norsk

Reisende som så på Cafe Felicias Have, så også på

Notodden, Notodden kommune

Har du vært i Cafe Felicias Have? Del dine erfaringer!