“klassisk kinamat”
Anmeldelse av Beijing House Notodden

Beijing House Notodden
Vurdert som nr. 7 av 18 Restauranter i Notodden
Anmeldt 12. desember 2018

God, rask og rimelig kinamat. Beijing house har drevet kinarestaurant i en mannsalder, og er stadig populær.

Takk, 923hannet

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Helt ok mat. Hyggelig betjening. Prisen er det ikke stort å si på. Mye mat pr person. Grei take away.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, toreriks2018
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Særdeles bra. Har både kinesisk og "norsk" meny. Passer for alle ganer. Gode store porsjoner med god og vennlig service. Rent og pent lokale. Anbefales og vi for vår del kommer garantert til å spise her neste gang vi er på Notodden.

Dato for besøk: september 2017
Takk, CF_Storm
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Har vært innom restauranten flere ganger i forbindelse med jobb-besøk på Notodden. Kjempegod mat og hyggelige ansatte. Anbefales!

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, 333meretheb
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god mat og okay lokaler. Kunne hatt godt av en oppgradering for og fremstå ennå freshere.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Kirsten- N

Reisende som så på Beijing House Notodden, så også på

Notodden, Notodden kommune

Har du vært i Beijing House Notodden? Del dine erfaringer!