“God kinamat!”
Anmeldelse av Beijing House Notodden

Beijing House Notodden
Vurdert som nr. 7 av 18 Restauranter i Notodden
Anmeldt 18. september 2021

Alltid trivelig å bestille takeaway eller spise der . Av notoddens to kina-restauranter er dette uten tvil den beste!

Dato for besøk: september 2021
Takk, AogAV

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, store porsjoner og rimelig. To i familien spiste nydelig and, en mix av kjøttsorter og ett barn spiste vårruller og chips. Vårrullene var store og veldig barnevennlige på smak. Vi fikk påfyll på ris og personalet var veldig vennlig. En av de som spiste and med sur/søtsaus gav retten terningkast 6. Alle ble mette og det kan sies at flere er storspisere. Full pott her fra. Anbefaler sterkt dette stedet.

Takk, Sherpa58915918925
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig mat. Hadde pepperbiff. Mørt kjøtt og gode grønnsaker. Veldig god service. God øl og rødvin. Mye mat for pengene

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, annegros
Anmeldt 5. november 2019

Her har jeg spist mange ganger, og servicen er like utmerket som maten. Alt jeg har spist har vært meget godt.:) Jeg har vært her med flere venner og min partner.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Laila H
Anmeldt 14. oktober 2019

God kinamat som både kan tas med hjem, eller spises i restauranten. Rikelige porsjoner, synes en av rettene med lammekjøtt er veldig god. Jeg ser mange gjester som spiser der regelmessig, men også mange som kommer innom og henter mat ut av huset.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Bente F

Reisende som så på Beijing House Notodden, så også på

Notodden, Notodden kommune

Har du vært i Beijing House Notodden? Del dine erfaringer!