“Vi måtte bare gå til slutt”
Anmeldelse av Eyde Bar & Restaurant

Eyde Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Notodden
Anmeldt 22. august 2021

Vi hadde reist fra Rogaland og var på vei til Oslo og ville stoppe og prøve Eyde Restaurant pga menyen så veldig bra ut. Vi gikk inn og fikk meny og satte oss ned. Etter 10min så måtte vi gå inn for å si ifra at vi ville bestille, der sa de at de var på vei. Gikk ytterlige 10min så gikk inn for å si ifra igjen, fikk samme beskjed. Da det gikk ytterlige 5min og da hadde det gått så lang tid at vi måtte bare gå derifra for de prioriterte å rydde og vaske flere bord og rulle inn bestikk, mens vi satt der og ventet. Kan vel trygt si at vi aldri drar tilbake hit

Takk, Mlv91

Anmeldt 29. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig lokale og personal. Maten hadde rause porsjoner og var god. Ikke den største kulinariske opplevelsen, men absolutt verdt pengene. Variert meny men litt kjedelig vegetar retter.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 566hildem
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par som ønsket en lunch, fra menyen valgte vi kylling i pitabrød.
Tilbehøret var som normalt, men kyllingen var kraftig overstekt og dermed kraftig tørt. Servicen var god, med rask servering. Som sjåfør, valgte jeg alkoholfritt øl, som jeg ikke kan stave navnet på, men som var godt.

2  Takk, 822perv
Anmeldt 28. juli 2020

Rett ved Torvet på Notodden. Hyggelig, lun stemning, med god akustikk for å kunne snakke sammen. Rask servering av hyggelig betjening. God kaffe

Dato for besøk: februar 2020
Takk, mummimia
Anmeldt 26. juli 2020

Restaurant-området:
- Rent, romslig og oversiktlig lokale. Sentralt, i et rolig område.

Service:
- Fin service, med hyggelig personal.

Mat og utvalg:
- Koselig og livlig atmosfære.
- Store porsjoner, men litt for mye grønnsaker i forhold til kjøtt.
- KJEMPEGOD mat.
- Bra utvalg.

Pris:
- Mye godt for pengene!

1  Takk, Globe2Globe

Reisende som så på Eyde Bar & Restaurant, så også på

Notodden, Notodden kommune

Har du vært i Eyde Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!