“God lunsj!”

søn. 1.8.
20:00
Vurdert som nr. 3 av 17 Restauranter i Notodden
Anmeldt 28. juli 2020

Kaféen er lett å se fra hovedveien, men litt kronglete å komme fram til - må kjøre via Industriparken. Helt greit lunsj-sted. Koselig lokale. Hyggelig betjening og god service - ett av barna ombestemte seg etter bestilling, og det gikk helt greit! :-)

Dato for besøk: juni 2020
Takk, mummimia

Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Trivelig sted med fin uteplass ligger fint plassert. Ikke servering ved bordene, men som lunsjsted var det helt greit. Maten var god, noe som er det viktigste.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, RosslandR
Anmeldt 9. desember 2018

Hyggelig sted, god mat.
Jeg bestilte rallarsmørbrø (tror jeg det var). Veldig godt, men litt for mektig for meg.

1  Takk, randigobergs
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Deilig lunsj i historisk lokale. Lunsjbordet og godt besøk, trivelig stemning. I tillegg arbeidstreningsplass for entusiastiske medarbeidere

Dato for besøk: august 2018
Takk, 923hannet
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Meget god mat og dessert etter anbefaling fra driver av stedet. Satt ute under store svalende tre og nøyt maten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, hansarvef

Reisende som så på Stasjonen Kafé, så også på

Notodden, Notodden kommune

Har du vært i Stasjonen Kafé? Del dine erfaringer!