“1 time og 40 min venting”
Anmeldelse av Capri Restaurant

Capri Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 10 Restauranter i Osøyro
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Hvis du vil ha nylaget pizza bør du nok hente selv.
Etter en time ringte vi restauranten, da hadde sjåføren kjørt. Men han fant ikke frem, og da han til slutt kom frem etter 40 minutt skyldte han på at vi hadde sagt feil adresse...
Pizzaen var lunken og seig, men vi fikk ikke avslag i prisen. Skuffet over dårlig kundeservice.
Det eneste Capri sier er man må forvente 1,5 time venting. (Leveringssted var 5 minutt kjøring fra restauranten).

Takk, Ingvild N

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Kjøpt masse pizza herfra. Stortsett veldig bra. Rimelig og godt alternativ til Peppes.

Men kebab kan de ikke. Har flere ganger prøvd å kjøpe ekstra sterk, men det er knapt sterkt i det hele tatt. Pepperoni pizzaen er sterkere. Så kebab må man fremdeles til Bergen for å få god og sterk.

Takk, arildonessolini
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

God mat men når første mann får mat etter 1 time og siste etter 1,5 timer så er det i dårligste laget. At de ikke klarer å servere mat først til barna i det minste er ikke bra. Minsten på 4 år ventet 1 t og 20 min på pølse og pommes frites. Hadde sikkert vært raskere å bestille take away. Fikk heller ingen unnskyldning! Anbefaler IKKE dette stedet om du er sulten.

Takk, 815hegeb
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Mangen matsjapper har kommet, og mangen har gått i denne lille bygden. Capri kom for å bli, og det er det en grunn til. Hyggelig betjening, god service, og god mat. Man faller alltid tilbake til Capri

1  Takk, Hans Erik Coswo... L
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Enkle lokaler og ein litt mutt servitør. Maten, kebab og pizza, var overraskande god. Rikelege porsjonar.

Dato for besøk: august 2018
Takk, janetkC4635ON

Reisende som så på Capri Restaurant, så også på

Osøyro, Bjørnafjorden Kommune

Har du vært i Capri Restaurant? Del dine erfaringer!