“2.5 timers ventetid”
Anmeldelse av Capri Restaurant

Capri Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 10 Restauranter i Osøyro
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi ventet 2.5 time på å få levert mat. Det ble ikke informert om lang ventetid ved levering når vi bestilte, i stedet var de snar med å legge på.Den siste gangen jeg ringte hadde vi ventet 2 timer og hun i telefonen la på mens jeg prøvde å forklare at vi kom til å droppe bestillingen.
En halv time senere ringer de for å si at de står utenfor, men uheldigvis for de var vi da på vei fra Orion med nystekt pizza. Aldri mer noe fra Capri i denne husholdningen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, EspenJ43

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Hvis du vil ha nylaget pizza bør du nok hente selv.
Etter en time ringte vi restauranten, da hadde sjåføren kjørt. Men han fant ikke frem, og da han til slutt kom frem etter 40 minutt skyldte han på at vi hadde sagt feil adresse...
Pizzaen var lunken og seig, men vi fikk ikke avslag i prisen. Skuffet over dårlig kundeservice.
Det eneste Capri sier er man må forvente 1,5 time venting. (Leveringssted var 5 minutt kjøring fra restauranten).

Takk, Ingvild N
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Kjøpt masse pizza herfra. Stortsett veldig bra. Rimelig og godt alternativ til Peppes.

Men kebab kan de ikke. Har flere ganger prøvd å kjøpe ekstra sterk, men det er knapt sterkt i det hele tatt. Pepperoni pizzaen er sterkere. Så kebab må man fremdeles til Bergen for å få god og sterk.

Takk, arildonessolini
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

God mat men når første mann får mat etter 1 time og siste etter 1,5 timer så er det i dårligste laget. At de ikke klarer å servere mat først til barna i det minste er ikke bra. Minsten på 4 år ventet 1 t og 20 min på pølse og pommes frites. Hadde sikkert vært raskere å bestille take away. Fikk heller ingen unnskyldning! Anbefaler IKKE dette stedet om du er sulten.

Takk, 815hegeb
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Mangen matsjapper har kommet, og mangen har gått i denne lille bygden. Capri kom for å bli, og det er det en grunn til. Hyggelig betjening, god service, og god mat. Man faller alltid tilbake til Capri

1  Takk, Hans Erik Coswo... L

Reisende som så på Capri Restaurant, så også på

Osøyro, Bjørnafjorden Kommune

Har du vært i Capri Restaurant? Del dine erfaringer!