“Tørr mat, ingen smak”
Anmeldelse av Capri Restaurant

Capri Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 9 Restauranter i Osøyro
Anmeldt 26. juli 2020

Vis du skal bestille så bestill pizza eller hamburger. Kyllingvingene og pommfri smaker som det har sittet der lenge, ingen smak

Takk, Foodloverlife900

Anmeldt 8. oktober 2019

På Capri er det koselege omgjevnader, rask matlevering og velsmakande rettar. Pizzaen er perfekr. Men ei endå betre smaksoppleving får du ved å bestille Biff Italia eller ein annan kjøtrett. Anbefaler!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Toril M
Anmeldt 16. september 2019

Jeg syns de er svært treige her og tar ikke i mot riktig bestilling. Utrolig irriterende, ba om rettelse og måtte til slutt be om penger tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 676anonym
Anmeldt 4. september 2019

Vi har bestilt mat i fra Capri i mange år og har alltid vært fornøyd. Etter at de flyttet restauranten har det vært rot med bestillingen hver eneste gang. To av de fem siste gangene har vi fått noen annen sin mat, og de tre andre har vi fått på grønnsaker som vi har bedt om å ikke få. Det kommer aldri en beklagelse eller et smil, men bare et sur blikk som om vi plager de. Dette ble dessverre siste gangen, for nå har de fått nok sjangser.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hilde S
Anmeldt 16. juli 2019

var tilfeldig innom.Fish and chips supert. Rullekebab helst for mye for en. Pizza kunne de lage med forskjellig garnityr på . Bra .Her kunne de også passe på for de som ikke tålte gluten og melk. Du kunne spise inne eller sitte ute. Vi satt ute, men da må du holde deg på plass ullers er et par måker meget inntersert i maten din. En meget kjekk spiseplass meg kjekk servering.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, kamhaaland

Reisende som så på Capri Restaurant, så også på

Osøyro, Bjørnafjorden Kommune

Har du vært i Capri Restaurant? Del dine erfaringer!