“kaos”
Anmeldelse av Capri Restaurant

Capri Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 9 Restauranter i Osøyro
Anmeldt 11. august 2020

Mine tre opplevelser med capri.
Bestilte kebab fikk feil kebab og måtte tilbake for å bytte.
Den andre gangen fikk min kompis maten sin 1 time og 53 min for sent. Den kom kl 23:30 altså 30 min etter stengetid.
Og idag fikk vi bestillingen 1 time for sent og uten dressingen og feil brus.
Så om du liker å betale 1 for prisen av 2 er capri stedet. Capri tror at 1 min er 2 min...
Skandaløst!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Anoymkunde

Anmeldt 26. juli 2020

Vis du skal bestille så bestill pizza eller hamburger. Kyllingvingene og pommfri smaker som det har sittet der lenge, ingen smak

Takk, Foodloverlife900
Anmeldt 8. oktober 2019

På Capri er det koselege omgjevnader, rask matlevering og velsmakande rettar. Pizzaen er perfekr. Men ei endå betre smaksoppleving får du ved å bestille Biff Italia eller ein annan kjøtrett. Anbefaler!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Toril M
Anmeldt 16. september 2019

Jeg syns de er svært treige her og tar ikke i mot riktig bestilling. Utrolig irriterende, ba om rettelse og måtte til slutt be om penger tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 676anonym
Anmeldt 4. september 2019

Vi har bestilt mat i fra Capri i mange år og har alltid vært fornøyd. Etter at de flyttet restauranten har det vært rot med bestillingen hver eneste gang. To av de fem siste gangene har vi fått noen annen sin mat, og de tre andre har vi fått på grønnsaker som vi har bedt om å ikke få. Det kommer aldri en beklagelse eller et smil, men bare et sur blikk som om vi plager de. Dette ble dessverre siste gangen, for nå har de fått nok sjangser.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hilde S

Reisende som så på Capri Restaurant, så også på

Osøyro, Bjørnafjorden Kommune

Har du vært i Capri Restaurant? Del dine erfaringer!