“Dårlig”
Anmeldelse av Capri Restaurant

Capri Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 9 Restauranter i Osøyro
Anmeldt 28. august 2021

Dårlig kebab, uten smak og uten kjøtt. Dette var rett og slett kål i en dårlig lefse. Styr unna dette var skuffende

Takk, Y3770UCruben

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

God service, god mat og nok mat, sammen med noen av våre barn og svigerbarn. Dette stedet kommer vi tilbake til neste gang vi er i området.

Takk, Gkvam1
Anmeldt 11. april 2021

Jeg ble fortalt at det kunne ta litt over enn time før jeg fekk pizzaen levert, men det tok 2 timer og etter, det ringte jeg å spurte om hvor pizzaen ble av. Etter det fekk jeg den levert, men måtte betale full pris.
Hvis du skal bestille pizza med levering anbefaler jeg da på mitt sterkeste å ikke ringe capri os.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 849tobiasg
Anmeldt 18. desember 2020 via mobile enheter

Brent pizzabunn og kald servering... bestilt pizza på nett ved levering hjemtil. 4km fra pizzeria til leveringsstedet tok 1time 45 min å levere. Pizza ble levert kaldt og i tillegg bunnen var brent...

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 95rimas
Anmeldt 11. august 2020

Mine tre opplevelser med capri.
Bestilte kebab fikk feil kebab og måtte tilbake for å bytte.
Den andre gangen fikk min kompis maten sin 1 time og 53 min for sent. Den kom kl 23:30 altså 30 min etter stengetid.
Og idag fikk vi bestillingen 1 time for sent og uten dressingen og feil brus.
Så om du liker å betale 1 for prisen av 2 er capri stedet. Capri tror at 1 min er 2 min...
Skandaløst!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Anoymkunde

Reisende som så på Capri Restaurant, så også på

Osøyro, Bjørnafjorden Kommune

Har du vært i Capri Restaurant? Del dine erfaringer!