eDreamsUSD 470
FindHotelUSD 468
Agoda.comUSD 470
TripadvisorUSD 470
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

En fantastisk flott plass som anbefales på det sterkeste. Flott gammelt hotell, utrolig velholdt og en ny moderne spa avdeling. Der var også flott laget til nede ved sjøen for en dukkert. Det var kuttet ut svære deler av berget og laget en flott sti så man kan gå på. Maten var super og betjening likeså. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 74-tattoo
Pernille Schau-Larsen, Daglig leder på Solstrand Hotel & Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Kjære 74-tattoo,

Takk for at du anbefaler Solstrand til andre lesere.

Det er kjekt å høre at dere satte pris på de fasilitetene vi tilbyr her ved Bjørnefjorden.

Velkommen igjen!

Anmeldt 31. juli 2020

Siden vi ble oppfordret til å bruke hotellene i Norge denne sommeren bestemte vi oss for å ta med barn og barnebarn på Solstrand. Det har vi ikke angret på! For et flott sted, veldig hyggelig betjening som gjorde alt for at vi skulle ha et flott opphold. Maten var nydelig, vi hadde frokost og middag inkl og kunne velge mellom 2 forretter og to hovedretter, vi valgte forskjellig og alle var enig om at maten var nydelig. Egen barne buffet, stor stas for de minste! Håper vi kan gjenta dette ved en annen anledning. Takk for oss.

1  Takk, Eva B

Kjære Eva B,

Takk for at dere valgte å besøke Solstrand i sommer, og for at du deler dine erfaringer.

Det gleder oss å høre at dere likte sommerens mat-konsept for store og små. Hver kveld serverer vi kjøkkensjefs anbefalte tre retters meny til våre boende gjester. Denne varierer daglig og det brukes råvarer i harmoni med sesong og tilgang.

Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Coronaen satte en stopper for vår planlagte reise til Wien, så da falt valget på Solstrand Hotel & Bad, både fordi vi etter tidligere besøk visste hvor fint det er der, men også med tanke på Corona tiltak. Og det var noe de var nøye på - og det uten at det gikk utover service eller trivsel. For at både gjester og ansatte skulle føle seg trygge er pr nå kun 55 av deres 135 rom åpne, så ingen trengsel noen steder. Nydelig mat, vakre omgivelser og fine turområder, et sted som virkelig kan anbefales. SPA avdelingen er i topp klasse. Godt opphold.

Takk, esthermarief_raask

Kjære Esther Marie,

Takk for at du deler din tilbakemelding etter å ha besøkt Solstrand i sommer.

Det gleder oss at dere valgte Solstrand som alternativ til Wien i denne spesielle tiden.

Vi setter pris på at du fremhever måten vi håndterer smittevern på, og det var godt å høre at du opplevde at dette ikke gikk utover service eller trivsel. Det stemmer at vi til enhver tid passer på at vi ikke har for mange gjester på hotellet og velger å stenge rom for å sikre dette.

Vi håper å snart kunne ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 8. juli 2020

Fantastisk opphold med barn og barnebarn.
Flotte badefasiliteter ( prøvde ikke Spatilbudet denne gang )
Vi hadde halvpensjon. Deilig innholdsrik frokost og nydelig middag i herskapelige omgivelser.
Velstelt, velholdt og veldrevet hotell med vennlige ansatte.
Alle i følget veldig fornøyde og enige om at hit vil vi tilbake.
Tusen takk for oppholdet.

Takk, detgodelivnina

Kjære detgodelivnina,

Takk for din tilbakemelding, det gleder oss å høre at du hadde et flott opphold her på Solstrand sammen med dine barn og barnebarn.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen igjen.

Anmeldt 28. juni 2020

Hjørnerom mot sydøst ! Dette var lekkert - et av de bedre rommen vi hatt med utmerket sitteplasser og nydelig seng. En nytelse å sitte på balkongen å se utover vannet. I øvrig er hotellet en perle med så vakre omgivelse, en liten strandpromenad og en fin liten park. Spa avdelingen er helt topp med innendørspool, oppvarmet utendørspool og en mulighet å gå direkte ned til sjøen for et litt kallere bad. Meget bra at det fantes voksentid !! Litt mye barn ellers. Vi tok en tre retters middag som var virkelig god og servicen i form av en svensk servitør var topp. Det beste var at vinen var servert ved perfekt temperatur!!. Dette oppeholdet var bare helt topp !!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Anders O
PernilleSchauLarsen, Owner på Solstrand Hotel & Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Kjære Anders O,

Takk for at du velger å dele dine erfaringer fra ditt nylige opphold på Solstrand. Det gleder oss å høre at du anbefaler et besøk hos oss til andre.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake.