Official Site
eDreams
FindHotel
Etrip
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Helgeopphold med familien. Fantastisk utsikt, uteområdet er fantastisk flott og velstelt. Personell gjør alt innen deres makt for å gjøre oppholdet fantastisk, utrulig høflig og snill. Denne plassen viser Norge på sitt beste, anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 923kristiana
Pernille Schau-Larsen, General Manager på Solstrand Hotel & Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære 923kristiana,

Det er kjekt å hører at du og familien har hatt en fint helgeopphold her på Solstrand. Velkommen tilbake.

Beste hilsen

Anmeldt 5. juni 2021

Hotellet har en helt herlig atmosfære, - alt er så harmonisk og avslappende! Hotellet er så velholdt, og det er så deilig å vandre i hagen og å sette seg ned i en av gruppene plassert blant nydelige statuer etc. Inne i husene er det den ene flotte stuen etter den andre og gangen i hovedhuset gir mye informasjon om hotellets historie, bilder av Edvard Grieg, bilder fra Ole Bulls Lysøen etc. Stort og deilig rom med gode hygieneprodukter. Vi hadde nydelig utsikt over hagen og hovedhuset. Alt var veldig rent. Smittevernreglene er meget godt ivaretatt, - spesielt i spisesalen. Imponerende hvordan alle ting på frokostbuffeten og også de fleste dessertene er plassert i porsjonsskåler og at hver gjest skal bruke sin egen individuelle spade for å ta et kakestykke etc. Men jeg vil fremheve personalet i resepsjonen som de beste ambassadørene for hotellet. Vi opplevde en misforståelse ved middagen der jeg bestilte alternativet for hovedretten, men fikk alternativet for forretten og den hovedretten som sto på menyen. Det viser vel at ikke alle behersker norsk like godt, og det var bare en liten detalj som trakk ned. Dessuten så tok det en liten evighet før det ble varmt vann på badet, men det er meget flott at det er badekar på rommet så stor stjerne for det. Vi kommer gjerne tilbake hit!

Takk, Ingeborg56
Pernille Schau-Larsen, General Manager på Solstrand Hotel & Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2021

Kjære Ingeborg56,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Solstrand ønsker å være et sted der du kan senke skuldrene. Det gleder oss å høre at du opplevde atmosfæren som harmonisk og avslappende.

Vi er trygge på at måten vi har løst servering av frokost buffet ivaretar smittevernet på en god måte. Justering av frokostserveringen i kombinasjon med valget om å bare åpne med halv kapasitet har resultert i svært gode tilbakemeldinger fra våre besøkende.

Resepsjonen er hotellets hjerte. Vi er stolte av å ha et lag medarbeidere med lang fartstid på Solstrand akkurat her.

Vi beklager misforståelsen som oppstod under middagen.

Hjertelig velkommen igjen.

Beste hilsen

Anmeldt 15. oktober 2020

Denne anmeldelsen er ikke basert på overnatting, men på lunsjen som vi fikk da jeg sammen med jobben var på et dagsseminar på Solstrand.

Jeg hadde store forventninger, for Solstrand har et godt rykte på seg. Og mye var toppers. Koselig bygning, flott møtelokale og en deilig hage med sjøutsikt der vi koste oss i lunsjpausen.

Men lunsjen, den skuffet. Vi hadde på forhånd fått vite at vi skulle få en currygryte, noe som jeg gledet meg til siden jeg liker både indisk og ikke minst thaimat. Friske retter som balanserer surt, søtt, salt, bittert og krydder. Men retten vi fikk minnet i både smak og farge om ferdigsaus på glass. Eller verre. Frysetørret posemat. Helt flatt uten den gode balansen der de ulike elementene jobber sammen, og man kan skille ut hva som er hva.

Ferdigsaus kan være en god venn å ha, og retten vi fikk var på ingen måte vond å spise, men på et sted som Solstrand hadde jeg forventet bedre og mer autentisk. Maten var fint lagt opp og pyntet med blant annet vårløk og cashewnøtter, men det reddet ikke hovedinntrykket.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, Leif55
Pernille Schau-Larsen, General Manager på Solstrand Hotel & Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2020

Kjære Leif55,

Takk for tilbakemelding, det gleder oss å høre at du likte møtelokalet og at du koste deg i hagen i kaffepausene.

Curry-gryten du beskriver er laget fra bunnen av med friske råvarer. Vi har fått mange gode tilbakemeldinger på denne gryten fra andre gjester. Vi tar med oss din tilbakemelding og er lei oss for å høre at gryten ikke innfridde dine forventninger.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til Solstrand.

Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

En overnatting på Solstrand er alltid magisk, nydelige rom, nydelig mat, vidunderlig spa-avdeling. Eneste minus er standarden på den ene saunaen, den trenger fornying. Ellers ren terapi å overnatte på Solstrand!!

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Bergenbyernydeli
Pernille Schau-Larsen, Daglig leder på Solstrand Hotel & Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2020

Kjære Bergenbyernydeli,

Takk for at du gir oss din tilbakemelding, det gleder oss å høre at du opplever det som terapi å besøke Solstrand.

Vi totalrenoverte to av saunaene for ca. et år siden, vår tekniske sjef vil kvalitetssikre den siste saunaen omgående. Vi setter pris på konstruktive tilbakemeldinger.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til Solstrand snart.

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Solstrand er et flott spa hotell med svært gode lokaliteter for møtevirksomhet. Rommene er av god størrelse, møterommene er flotte og har alt man trenger av utstyr. Spaavdeling er innbydende. Bassenget ute er fantastisk å bare ligge å nyte utsikten i. Frokosten er fantastusk og lunsjbuffeten enda bedre. Imøtekommende og svært serviceinnstilt personale som legger til rette for gode opplevelser!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 77kristiana
Pernille Schau-Larsen, Daglig leder på Solstrand Hotel & Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Kjære 77kristiana,

Takk for din anmeldelse, det er godt å høre at du fikk en god opplevelse her på Solstrand!

Takk for at du fremhever våre møtefasiliteter. Vårt 18.000 kvadratmeter store hotell gir våre gjester god mulighet til å opprettholde anbefalt avstand fra hverandre. Vi bruker alle fasiliteter så optimalt som mulig, og planlegger i detalj for at både private samlinger og møter skal oppleve det trygt å være her. Av konferansefasiliteter har vi 6 plenumssaler og 20 velutstyrte grupperom, fordelt på tre separate konferansesentre. De fleste møterommene våre har mye dagslys og utsikt mot fjorden.

Hjertelig velkommen tilbake som vår gjest, enten som møtedeltaker eller i privat sammenheng!