“Anbefales!”

Havnechefen Osroso Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Osøyro
Anmeldt 7. august 2021

Fantastisk god mat og servering Bestilte skalldyrtallerken og den var heilt fantastisk! Og plenty mat

Takk, Tovejohnsen
Daniel, Chef på Havnechefen Osroso Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2021

Hei, Tove!

Takk for en fin anmeldelse, og så bra å høre at skalldyrtallerken falt i smak! Takk for besøket og håper vi ser deg snart igjen!

Anmeldt 27. juli 2021

Dette er en liten perle midt i Os Sentrum. Deilig mat og hyggelig betjening. Nøt en deilig suppe til lunsj, men har tidligere også fått nydelig fiskerett til middag.
Anbefales

Takk, Bjorn Ove S

Takk for en fin anmeldelse Bjørn! Setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive inn en anmeldelse etter besøket hos oss! Kjekt og høre at sjømatrettene våres har falt i smak. Takk for besøket og velkommen tilbake ved en annen anledning, gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Havnechefen på Møkster er en gastronomisk perle.
Stedet er røft og kombinasjon pub og restaurant.
Lenger på landet og lenger vest er det nesten ikke mulig å komme. Hvis du ønsker en overraskende og kjempegod matopplevelse reis til Møkster hos Havnechefen.

Takk, Håkon Arvid S
Daniel, Eier på Havnechefen Osroso Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Takk for besøket på Møkster Håkon! Så bra at du hadde en fin opplevelse, håper vi ser deg snart igjen hos oss. Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse og velkommen tilbake.

Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og kjempe god service. Vi storkoste oss utrolig mye. Kan anbefales på det beste. Fiskesuppen var fantastisk,

Dato for besøk: april 2021
Takk, Adventure45689749275
Daniel, Chef på Havnechefen Osroso Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2021

Tusen takk for en fin anmeldelse, setter stor pris på at du tar deg tid til og skrive! Takk for besøket og dere er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat. God, behagelig stemning. Hyggelige folk. Maten kom fort. Tar korona situasjonen på alvor.

Takk, MortenA329
danieldP9609DF, Chef på Havnechefen Osroso Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Takk for besøket og en fin anmeldelse.
Velkommen tilbake til oss!

Chef

Reisende som så på Havnechefen Osroso Restaurant, så også på

Syfteland, Bjørnafjorden Kommune

Osøyro, Bjørnafjorden Kommune

Har du vært i Havnechefen Osroso Restaurant? Del dine erfaringer!