Priceline
FindHotel
ZenHotels.com
Etrip
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Koselig og romslig leilighet helt nede ved sjøen. Rengjøringen var så som så, men greit utstyrt kjøkken. God mat på restauranten som ligger på brygga. Minigolfbanene trenger en oppussing og lekeplassen var helt enkel med sklie og huske. Mulighet for å leie utstyr til sjøaktiviteter. Bassenget var helt greit for barna. Fin utsikt fra bassenget.
Du får hva du betaler for. To el-bil ladere (Mer) der den ene var ute av drift.

Takk, 676helenem
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Oppholdet på Tregde ferie var super. Vi var heldig å få god utsikt. Det var mulig å komme sent på kvelden og de hadde lagt ut nøkkel til oss. Det er elbillading her. Det eneste som trakk ned, og som var veldig negativt syns vi, var at et tillegg på 500kr kom på at vi hadde med hund. Dette tillegget har vi aldri opplevd er på mer enn 250kr, så vi syns det var i dyreste laget.

Romtips: Er elbillader der 500kr tillegg for hund
Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, kjersti0
Anmeldt 20. juni 2021

Vi leide en av de største leilighetene da vi var 9 stk, og etter å ha kommet litt i orden så ser vi at den ene sengen har et ben som er knekt. Gir beskjed til resepsjonen og håpet at vi kunne bytte denne sengen ut med en annen, men det gikk ikke, så da bar det avsted til en annen leilighet. Stusser litt på at ikke slikt sjekkes før gjestene kommer?

På fredagen så spiste vi på restauranten og burgeren virket veldig innbydende; det var kjøtt fra den lokale slakteren, med ost, bacon og bbq-løk. Sanneheten var at det minnet mer om en karbonade, som var lagt mellom to foccachiabrød. De italienske pizzaene hadde riktignok tynn bunn, type flatbrød, men ellers var det ikke så mye som minnet om italiensk pizza.

Den ene pizzaen kom først etter 50 min, da var de fleste andre ferdige med å spise. Vi håpet vi kunne fått litt rabatt på den pga ventetiden, men det var ikke mulig, vi fikk dog et kakestykke som plaster på såret.

Bassenget som var nærmest vår leilighet skal være åpen fra midten av juni, men da vi var der (18-20 juni) var det fortsatt stengt. Bassenget på toppen av området var åpent, men det virker ikke som at det blir veldig godt fulgt opp, for det var i overkant mye "subb" i det.

Plassen er kjempefin, men det er også det beste her. Leilghetene virker å være privateid, så det er litt forskjell på standard og hva de inneholder av f.eks kjøkkenredskaper og andre ting. Vår leilighet hadde tv i hver etasje, men man fikk f.eks bare inne kanaler på den ene. Det er litt småting over hele linja som bidrar til at man drar herfra uten den store godfølelsen. Til prisen så hadd vi forventet mer og ser oss nok om etter et annet sted neste gang vi skal sørover.

1  Takk, dagf83
Anmeldt 30. august 2020

Vi betalte alt i al 5000 for to overnattinger i mini hytte. Mugglukt, skitten kjøkken og generelt usedvanlig ukoselig hytte. Utsikten kan aldri gjøre opp når resten er pyton. Vi ble møtet av unge flotte høflige gutter , som kunne dessverre ingenting! ikke kunne svare de på et eneste spørsmål. Eieren /den som driver stedet, var ikke noe å skrytte på , utifra to samtaler vi hadde gjennom mail og tlf. Vi kommer definitivt aldri tilbake her!

Romtips: luxury price for budget service
3  Takk, norway1212
Anmeldt 19. juli 2020

Vi kunne ikke lukke døren mellom gang og vindfang på grunn av defekt dørhandtak.
Stålampen lå med knekt fot liggende opptil sofaen.
Etter hvert oppdaget vi at det ikke var lys hverken i gang eller i utelampen.

Oppvaskmaskinen var defekt.
Dagen etter klaget vi på ovennevte forhold, og umiddelbart ble lampe skiftet ut, dørhåndtak utbedret og
pærer byttet.
Men oppvaskmaskinen ble det ikke gjort noe med og var defekt under hele oppholdet.

Etter hvert registrerte vi at det var feil ved flere dørhandtak.
Videre erfarte vi at varsellampen til komfurtermostaten ikke lyste.
Ei heller virket korttidsuret.
På det ene lampepunktet over kjøkkenbordet hang og slang beskyffelseskoppen.
Løs list han og slang på oppvask kjøkkenbenk.
Golvet, spesielt ved kjøkkenbordet, burde vært utbedret/skiftet ut for flere år siden, det så ikke ut.

Vi frkk motorstopp med leid båt, midt ute på apen sjø.
Vi ringte telefonnummeret som sto på kartet. Vi ga opp etter 15 minutter da ingen svarte.
Vi ringte vaktmester's telefon, men fikk oppgitt at dette nummerer ikke var i bruk.
Gudsjelov var min kone igjen i leiligheten, og vi fikk tak i henne som igjen kontaktet en av Deres
medhjelpere og ba om at han skulle ringe oss i båten.
Han hadde ikke egen telefon og måtte låne min kone's telefon.
Vi fikk oppgitt hva som kunne være feil og fikk start på motoren igjen.
Vi oppfattet at feilen skyldes manglende vedlikehold.

Vi sendte denne klagen også til Tregde, men fikk ikke respons på noen ting - alt ble avvist.

1  Takk, KaiHeidenreichR