Priceline
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

For ein gjeng! Vi fekk lov til å sjekk inn kl 5.40 ved ankomst for hurtigruta. Den var ein time forsinka. Så nokon hadde stått opp ein time for tidleg utan grunn. Vi fekk frokost då vi kom i tillegg til neste dag. Trivelige folk som vi har lyst til å møte igjen. Parkering kostar berre kr 20 pr døgn i vekedagar. Parkering rett ved hotellet. God seng. Reint og fint. Lykke for eit opphald.Fint utgangspunkt for dagstur til Stadtlandet, Ervika, Hoddevika, Selje og Leikanger.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, _ygunnleitek
Anmeldt 2. mai 2019 via mobile enheter

Lite og enkelt hotell med hyggeleg og serviceinnstilt betjening. Fine rom med gode senger og fine bad. Reint og tiltalende. Ingen heis, må nytte trapper. God norsk frukost med det ein treng, nystekte egg, diverse pålegg og fleire valg av drikke. Vi fekk med nistepakke og påfylt termos utan at dei ville ta betalt for denne ekstraservicen. Gratis parkering like ved hotellet. Hotellet ligg sentralt i Måløy og kan absolutt anbefalast.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Rerons
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Helt grei frokost og vi fikk ekstra ting om vi ønsket det, fint og rent rom, nytt og moderne. Billigere enn thon hotell. Hyggelig betjening og i umiddelbar nærhet til butikker og gågate. Vi kommer tilbake mvh Joachim Jægersen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Joachimvj
Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Ligg unna! Bestilte 2 rom for 7 uker siden og fikk bekreftelse på bestillingen pr epost og alt var tilsynelatende ok. Kom i dag, reservasjonen var ikke registrert, hotellet var fullt, vår reservasjon var ikke registrert! Vi fikk følgelig ikke rom der. Ble sendt videre til Nordfjordeid, 45 min unna når vi er på jobbreise. Elendige rutiner ved nettbestilling, pass på om du tror alt er ok når du får bekreftelse, den gjelder åpenbart ikke. Aldri mer Torget Hotell, det er sikkert!

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Barerot
Anmeldt 10. mars 2018

Et lite, privat drevet hotell midt i Måløy. Moderne fasciliteter; rom og bad virker nyoppussede. Godt lydisolert, og jeg hadde to gode netter med uforstyrret søvn. En grei frokost som på ingen måter var overdådig, men den fungerte. Frokosten var inkludert i en helt grei rompris. Torget Hotell kan trygt anbefales

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Lars Vagle S