Flott plass

Artig å sjå i fint vær. 12-13 minutter frå Måløy. Stien ned kunne vært litt bedre, var noen steiner... les mer

Anmeldt 27. juli 2020
Rune H
Aukra, Norge
Ikke kø en regnværsdag

Vi var der i begynnelsen av juli. Veien ditt er svært smal og har flere møteplasser. Vi møtte... les mer

Anmeldt 18. juli 2020
O_Harry

Anmeldt 2. oktober 2019

Artig å se hvordan vannet har klart å slipe denne steinen. Veien til kannesteinen er veldig smal og uoversiktelig

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Grete M
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Stilig stein. Smal veg ut, god parkering. Grei informasjon ved p-plassen. Vanskeleg å kome opp på sjølve steinen når det er vått.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, astridapalsetv
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

For «stein-gale» folk som er glad i naturopplevelser.
Vis hensyn til hverandre, fastboende og naturen.
Dette er et svært lite sted, hvor den smale veien ender i en liten bukt i Oppedal på Vågsøy.
Det finnes en viss fare for påtrengende turister som ikke er så gode på å dele opplevelsen.
Verdt turen, som er skiltet godt fra Måløy.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, fru_Kultur
Anmeldt 29. mai 2019

Et lite kunstsmykke av en stein, slipt gjennom tusenvis av år til den formen den har i dag... og jeg tror det må være verdens mest fotograferte stein :)

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Bente_Jorgensen
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Det er 17år siden sist jeg var å besøkte denne plassen. Kjempe fin kjøretur utover selvom veiene er smale.. Veldig fin utsikt og det var bygget platting ut mot steinen som var genialt

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, OdneA