Veien var hovedattraksjonen

Ein kan ikkje reisa til Måløy utan å besøka Kannesteinen. Sjølve steinen er noko mindre enn ein... les mer

Anmeldt i går
Engesund
Fitjar, Norge
Ikke kø en regnværsdag

Anmeldt 18. juli 2020
O_Harry

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Smal vei til dette stedet og bortsett fra Kannesteinen er det ikke noe å se på. Fascinerende natur i hele området.

Takk, RosslandR
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der i begynnelsen av juli. Veien ditt er svært smal og har flere møteplasser. Vi møtte heldigvis ikke mange biler grunnet dårlig vær for ellers hadde turen ditt tatt lang tid

Takk, O_Harry
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et flott naturfenomen som bør oppleves om du er i nærheten. Pass på å komme på lavvann da :-)

2  Takk, 109KarlS
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Visst du er på Måløy så må du innom å se Kannesteinen. Den er ganske unik! Veien dit er veldig smal så ta det med ro når du kjører!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, nieida83
Anmeldt 2. oktober 2019

Artig å se hvordan vannet har klart å slipe denne steinen. Veien til kannesteinen er veldig smal og uoversiktelig

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Grete M