Veien var hovedattraksjonen

Ein kan ikkje reisa til Måløy utan å besøka Kannesteinen. Sjølve steinen er noko mindre enn ein... les mer

Anmeldt 1. august 2021
Engesund
Fitjar, Norge
Flott plass

Artig å sjå i fint vær. 12-13 minutter frå Måløy. Stien ned kunne vært litt bedre, var noen steiner... les mer

Anmeldt 27. juli 2020
Rune H
Aukra, Norge

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Verst ein snartur innom, særleg om du set pris på flott natur og vêrhardt landskap. Kan godt kombinerast med tur til diverse fyr i nærleiken.

Takk, gladebein
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Artig å sjå i fint vær.
12-13 minutter frå Måløy.
Stien ned kunne vært litt bedre, var noen steiner der. Fyll på med ny grus

Takk, Rune H
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Smal vei til dette stedet og bortsett fra Kannesteinen er det ikke noe å se på. Fascinerende natur i hele området.

Takk, RosslandR
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der i begynnelsen av juli. Veien ditt er svært smal og har flere møteplasser. Vi møtte heldigvis ikke mange biler grunnet dårlig vær for ellers hadde turen ditt tatt lang tid

Takk, O_Harry
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et flott naturfenomen som bør oppleves om du er i nærheten. Pass på å komme på lavvann da :-)

2  Takk, 109KarlS