“Nydelig fiskemåltid”

Havfruen Sjømat & Mikrobryggeri
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Måløy
Anmeldt 26. juli 2021

Spiste nydelig fiskemiddag på knøttlille Havfruen, etterfulgt av sjokoladefondant med softis. Et svært bra måltid, men husk å bestille bord.

Takk, ekbno

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og koselig plass. Bra service.
Prøv dagens fangst! Så mange gode smaker.

Sjokoladefondanten var også nydelig.

Takk, NorthStar03975631119
Anmeldt 23. juli 2021

Maten vi åt var Blåskjell ( 5*) . Fisk og chips (5*) og kyllingsmørbrød samme skår. Vi var svært begeistra for maten.
Betjening. Topp service. Hyggelige og raske

Takk, Royal57
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Dagens fisk smakte fælt. - kan ikke være fersk. Til den prisen - dårlig valuta for pengene. Liten meny i tillegg - oppskrytt restaurant.

1  Takk, Stein B
Anmeldt 17. oktober 2020

Tusen takk for god mat, servert i lune og hyggelige omgivelser og for fantastisk service! Vi kommer igjen neste gang vi er i Måløy.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Lindalud70

Reisende som så på Havfruen Sjømat & Mikrobryggeri, så også på

Har du vært i Havfruen Sjømat & Mikrobryggeri? Del dine erfaringer!