“Toppers”
Anmeldelse av Havfruen Måløy

Havfruen Måløy
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Måløy
Beskrivelse: Besøk gjerne hjemmesiden vår for meny. Vi har også catering. Kjøkkenet stenger kl, 21.30 Søndag stenger kjøkkenet kl. 19.00
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Overraskende god mat. En herlig smaksopplevelse av fisk med tilbehør i en uformell atmosfære. Hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste.

Takk, Quest42114467931

2024 av 58 anmeldelser

Anmeldt 26. juli 2021

Spiste nydelig fiskemiddag på knøttlille Havfruen, etterfulgt av sjokoladefondant med softis. Et svært bra måltid, men husk å bestille bord.

1  Takk, ekbno
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og koselig plass. Bra service.
Prøv dagens fangst! Så mange gode smaker.

Sjokoladefondanten var også nydelig.

Takk, NorthStar03975631119
Anmeldt 23. juli 2021

Maten vi åt var Blåskjell ( 5*) . Fisk og chips (5*) og kyllingsmørbrød samme skår. Vi var svært begeistra for maten.
Betjening. Topp service. Hyggelige og raske

Takk, Royal57
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Dagens fisk smakte fælt. - kan ikke være fersk. Til den prisen - dårlig valuta for pengene. Liten meny i tillegg - oppskrytt restaurant.

1  Takk, Stein B

Reisende som så på Havfruen Måløy, så også på

Måløy, Vagsøy

Har du vært i Havfruen Måløy? Del dine erfaringer!