“Hyggjeleg kafé”
Anmeldelse av Liljen Kaffibar

Liljen Kaffibar
Vurdert som nr. 1 av 1 Kaffe og te i Måløy
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hyggjeleg kafé, med høfleg personale. Litt trangt, men ikkje verre enn på ein kven som helst Kaffebrenneriet. Vi kjøpte bollar, dei var fantastisk gode!

Takk, gladebein
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Vi var tre stykker og en hund. Hunden fikk servering først(vann) Vi bestilte fiskesuppe som kom raskt. Og smaken kan beskrives som himmelsk! Nydelig! Jeg bestilte husets limonade, men den var litt i sterkeste laget for meg. Atmosfæren kan beskrives som koselig og personalet var gjennomført hjelpsomme og hyggelige. Stedet kan absolutt anbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 486helgas
Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2021
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Reisende som så på Liljen Kaffibar, så også på

Har du vært i Liljen Kaffibar? Del dine erfaringer!