Fantastisk Havørnsafari

Dette var en helt fantastisk opplevelse! 3 ganger fikk vi oppleve ørn på nært hold. Vi så dem først... les mer

Anmeldt 3 uker siden
MaritM213
Magisk tur

I siste sekund heiv vi oss med seglskuta Westland for å ta i mot Statsråd Lehmkuhl. Turen startet... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Deknepollen

Anmeldt 28. juli 2020

Seilte ut i fra Måløy med seilskuta Westland, sol og varmt i lufta, ut i Sildagapet, rekebuffé på Selja kloster og en nydelig solnedgang på Stadthavet. Flott vertskap og et minne for livet. Anbefales varmt, det blir ikke siste turen for min sin del.

Dato for opplevelse: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Annegrethe72
Anmeldt 25. juli 2020

Vi har hatt en fantastisk båttur med E62 ut fra Måløy. Det var en topp opplevelse fra start til slutt. Vi fikk fisk og vi så havørn. Det var fin rundtur på havet, god mat, flott båt og utstyr og særdeles trivelige og serviceinnstilte folk. Så gjennomført og hyggelig. Dette var en stor dag i ferien for både voksne og barn, og vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, kristinsS359XP
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde ein super dag på fjorden ombord i Westland. Sjølv om vêret ikkje var det beste, gjorde mannskapet sitt ytterste for vi skulle få ei fin oppleving. Vi fekk servert både nydeleg fiskesuppe og gode historier frå området. Til slutt fekk vi erfare skikkeleg vestlandsvêr med regnbyger frå vest. Båten er nydeleg, med høve til å varme seg i ein lun cabin. Det vart ikkje noko særleg med fisk på denne turen, men opplevinga var likevel framifrå.

Takk, Passenger715172
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter