Fantastisk Havørnsafari

Dette var en helt fantastisk opplevelse! 3 ganger fikk vi oppleve ørn på nært hold. Vi så dem først... les mer

Anmeldt 20. september 2021
MaritM213
Magisk tur

I siste sekund heiv vi oss med seglskuta Westland for å ta i mot Statsråd Lehmkuhl. Turen startet... les mer

Anmeldt 20. september 2021
Deknepollen

Anmeldt 9. september 2020

Fantastisk havfisketur med westland. Vi fikk 4 ulike fiskesorter og full stamp med fisk. På toppen av det hele kom havørnen helt ned til vannet og plukket opp noen småsei og fiskeslo. Mannskapet lagde nydelig fiskesuppe, og fortalte mange historier og sikkert skrøner fra området rundt Måløy. Etter fiske gikk vi ut mot havet for å kjenne på bølgene, barna storkoste seg.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Hanne-Sofie-Larsen
Anmeldt 28. juli 2020

Seilte ut i fra Måløy med seilskuta Westland, sol og varmt i lufta, ut i Sildagapet, rekebuffé på Selja kloster og en nydelig solnedgang på Stadthavet. Flott vertskap og et minne for livet. Anbefales varmt, det blir ikke siste turen for min sin del.

Dato for opplevelse: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Annegrethe72
Anmeldt 25. juli 2020

Vi har hatt en fantastisk båttur med E62 ut fra Måløy. Det var en topp opplevelse fra start til slutt. Vi fikk fisk og vi så havørn. Det var fin rundtur på havet, god mat, flott båt og utstyr og særdeles trivelige og serviceinnstilte folk. Så gjennomført og hyggelig. Dette var en stor dag i ferien for både voksne og barn, og vi kommer gjerne igjen.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, kristinsS359XP
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde ein super dag på fjorden ombord i Westland. Sjølv om vêret ikkje var det beste, gjorde mannskapet sitt ytterste for vi skulle få ei fin oppleving. Vi fekk servert både nydeleg fiskesuppe og gode historier frå området. Til slutt fekk vi erfare skikkeleg vestlandsvêr med regnbyger frå vest. Båten er nydeleg, med høve til å varme seg i ein lun cabin. Det vart ikkje noko særleg med fisk på denne turen, men opplevinga var likevel framifrå.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Passenger715172