Magisk tur

Fantastisk opplevelse

Anmeldt 12. september 2021
linyst

Anmeldt 20. september 2021

I siste sekund heiv vi oss med seglskuta Westland for å ta i mot Statsråd Lehmkuhl. Turen startet med litt regn, men ble etter hvert en fin opplevelse. På vei ut i havgapet viste mannskapet kunster og klarte å lokke ned ørna. Den tok fisk rett ved båten..…for et syn!!! Veiret klarna etter hvert opp og ved møte med statsråden manøvrerte kaptein Våge båten perfekt slik at vi fikk orkesterplass til Statsråd Lehmkuhl heile veien inn til Selje. Seglskuta Westland med mannskap leverte så til de grader…. MAGISK!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Deknepollen
Anmeldt 12. september 2021

Vi hadde en nydelig tur ut fra Måløy. Vi fikk fotografere havørn som de vet hvordan de skal lokke til seg. Jeg var ikke kjapp nok, så jeg måtte nøye meg med måker :D
I havgapet møtte vi Statsraad Lehmkuhl på vei til Selje, i forbindelse med et direktesendt Nrk-program som gikk i sommer. Vi seilte sammen med den og en armada av andre båter inn til Selje. Været var fint og det var solnedgang. Magisk!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, linyst
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Tusen takk for en herlig båttur i et behagelig tempo, trivelige med passasjerer og topp mannskap, nydelig rekebuffét med særdeles god underholdning Heilt fantastisk flott opplevelse... anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, jannepeggyt
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur i flott båt.
Ingen bakdel med fantastisk vær og nydelig solnedgang. Meget oppegående vertskap ombord på Westland. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Companion24064783500
Anmeldt 9. september 2020

Fantastisk havfisketur med westland. Vi fikk 4 ulike fiskesorter og full stamp med fisk. På toppen av det hele kom havørnen helt ned til vannet og plukket opp noen småsei og fiskeslo. Mannskapet lagde nydelig fiskesuppe, og fortalte mange historier og sikkert skrøner fra området rundt Måløy. Etter fiske gikk vi ut mot havet for å kjenne på bølgene, barna storkoste seg.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Hanne-Sofie-Larsen