Anmeldt 26. desember 2018

Rommet var helt strålende, bra seng, rent og nytt. Wifi fungerte problemløst. Frokost var inkludert i prisen, og det var ingen "øko-insentiver" som visse andre hoteller har: nei her var det ordentlig bacon, nybakt brød og intet tull. Kveldsmat var også inkludert i prisen, nydelig betasuppe. Beliggenhet ok, det eneste aberet var at betalingen var rigid: jeg ønsket å settle alt ved ankomst, men det ble masse dill med når systemet trakk penger etc, så jeg kunne ikke få kvittering før rett før jeg sjakket ut. Mye bdre om gjester som er effektive belønnes, istedet for at det møtes med et rigid system.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, tancred2014
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Trivelig nyoppusset hotell med hyggelig personale og godt utvalg i frokost og kveldsmat. Resepsjon og matsal av eldre, 80-talls stil, men fremsto som i god stand og ikke nevneverdig slitt. Rommene er, som mange andre har nevnt, nyoppussede. Det samme er badene. Vil trekke frem at det ikke er noen form for AC på rommene og det vil da bli noe trafikkstøy om man velger å sove med åpent vindu.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Thomas H
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Ligger midt i Måløy sentrum. Vi hadde et familierom som var nyoppusset med et stort og funksjonelt bad. Men det var dessverre ingen aircondition på rommet, så det ble ingen god natts søvn på oss. Frokosten var helt enkel.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Hellebor
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Vi ringte inn et par timer før ankomst for å booke rom til en veldig rimelig pris. Vi fikk et nyoppusset rom og de ansatte gikk virkelig den ekstra mila for oss. Tusen takk for et flott opphold, og anbefaler alle et trivelig opphold her om dere kjører igjennom Måløy.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Gina Karoline D
Anmeldt 20. mars 2018

Hotellet er under oppussing, greit nok at det kan være litt bråk/rot. Men når det kommer til sikkerhet, så er røykvarsler i gangen dekt over av en gummihanske, og det er ledninger med strøm som er veldig uskjermet. Vi voksne kommer jo ikke til å ta i ledninger som stikker ut av en vegg, men barn derimot kunna sikkert ha syntes det hadde vært gøy å trekt i de. Tv`n var også borte en stund, sikkert pga oppussing. Bor i et uoppusset rom, der vannet ikke klarer å renne fort nok bort når jeg dusjer, så det blir veldig bløtt på badet, heller ikke varme i gulvet, så måtte spørre om ekstra håndduker for å tørke opp. Så, skal du bo på Thon Hotel Måløy, hvertfall få et rom som er oppusset, kanskje det blir en bedre opplevelse for deg enn det jeg har fått!!

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, aen2018