Tor Helge
    Welcome to Hoddevik
    21.5 km fra Thon Hotel Maloy
    Se flere hoteller i Måløy
    Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for at hotellet overhodet ikke var fullt, fikk vi rom 415. Dette rommet ligger ca 5 meter fra Måløybroen/ veien. Pga dårlig ventilasjon var vi avhengig av å ha vindu oppe. Mye støy og lite søvn. Hyggelig personale.

Takk, 849hanneb
    Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Utsiden og innsiden er som to forskjellig verdener. Litt rufsete og gammelt på utsiden, mens innsiden virkelig var flott. Store rom, stort bad, gode senger og rent hotell. Frokosten var også veldig bra selv i covid-19.
    Godt behjelpelig ansatte og en veldig god opplevelse.
    Eneste minuset er parkering, for det var meget begrenset.

Takk, 420linnt
    Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Vi har hatt ett fint opphold i Måløy mens vi bodde på Thon Måløy. Et litt rufsete utvendig uttrykk på hotellet ga oss en hyggelig overraskelse da vi kom inn. Pent oppusset innvendig, rommet er enkelt og pent. Flott bad og gode senger. Frokosten er enkel i Corona-tider, savnet stekt egg og bacon. Men med en rimelig pris får hotellet toppscore av oss. Anbefales!

Takk, Holterkollen6
    Anmeldt 16. juni 2020

Min samboer bruker vanligvis rullator. Her måtte han gå opp en lang trapp for å komme inn på hotellet. For å komme inn på badet/toalettet på rommet måtte man også gå opp et veldig høyt trinn. Dette burde vært opplyst om at man ikke kan være funksjonshemmet på dette hotellet!
    Rommet var stort og sengen god men på badet bråkte det fælt hver gang noen i andre rom brukte vann. Det surklet og kom vann opp i dusjen på vårt rom.

Romtips: mye bråk fra trafikk i gaten
    Takk, Astrid R
    Anmeldt 3. oktober 2019

Fint nyoppusset Hotell. Hotellet mangler egne parkeringsplasser. Rene og fine rom. Stor dusj med ordentlig vanntrykk uten søl utover hele badet. Gode senger. God frokost. God service med hyggelige serviceinnstilte betjening.

Dato for oppholdet: september 2019
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, Frsko