Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er bra med greie rom. Ligger i Måløy sentrum. Innsjekk var ikke bra. Ankom etter kl 1600, og det tok en time for våre venner å få rom, selv om det var sagt 5 minutter. Svak betjening. Frokosten var ok, men dårlig oppfølging med rydding av bord førte til lang kø.
Bedre opplæring av en hyggelig betjening kunne løftet hotellet et nivå.

Takk, RosslandR
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt i standard dobbeltrom. Fasaden på hotellet er slitt og vi fikk da vange anelser men det var før vi gikk opp trappa og inn.

Vi ble overrasket over at rommet var langt større enn andre dobbeltrom. Vårt var på godt over 20 kvm. Rommet virket nyoppusset og var rent og pent.

Frokosten var helt grei men det var en "Coronafrokost" uten buffetmulighet idet vi var der før 15.7.

Takk, O_Harry
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet så slitt ut fra utsiden, men inne var det fint og oppusset. Hyggelig betjening og fine og reine rom. Frokosten var den beste vi hadde på turen. De hadde lagd til en god løsning på frokosten nå under Corona.

Takk, torhelgeh2016
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for at hotellet overhodet ikke var fullt, fikk vi rom 415. Dette rommet ligger ca 5 meter fra Måløybroen/ veien. Pga dårlig ventilasjon var vi avhengig av å ha vindu oppe. Mye støy og lite søvn. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 849hanneb
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Utsiden og innsiden er som to forskjellig verdener. Litt rufsete og gammelt på utsiden, mens innsiden virkelig var flott. Store rom, stort bad, gode senger og rent hotell. Frokosten var også veldig bra selv i covid-19.
Godt behjelpelig ansatte og en veldig god opplevelse.
Eneste minuset er parkering, for det var meget begrenset.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 420linnt