Booking.comUSD 201
Trip.comUSD 206
eDreamsUSD 201
Anmeldt 27. juli 2020

Hotellet er litt vanskelig å finne fram til, når man kommer med bil.
Reint og pent hotell og hyggelig personell i restauranten og i resepsjonen. God frokost, selv i disse koronatider.
Beliggenhet midt i sentrum.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, pereinart2018
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Gjennomsnittlig hotel med liten og treg bemanning. Dårlig rydding og rengjøring i frokostsalen på tross av hotellets voldsomme covid-19 restriksjoner for gjestene. Pinlig når gjestene må ta sprit på servietter og vaske bordene selv. Her betaler du mye for lite !

Takk, RoesslandL
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er bra med greie rom. Ligger i Måløy sentrum. Innsjekk var ikke bra. Ankom etter kl 1600, og det tok en time for våre venner å få rom, selv om det var sagt 5 minutter. Svak betjening. Frokosten var ok, men dårlig oppfølging med rydding av bord førte til lang kø.
Bedre opplæring av en hyggelig betjening kunne løftet hotellet et nivå.

Takk, RosslandR
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt i standard dobbeltrom. Fasaden på hotellet er slitt og vi fikk da vange anelser men det var før vi gikk opp trappa og inn.

Vi ble overrasket over at rommet var langt større enn andre dobbeltrom. Vårt var på godt over 20 kvm. Rommet virket nyoppusset og var rent og pent.

Frokosten var helt grei men det var en "Coronafrokost" uten buffetmulighet idet vi var der før 15.7.

Takk, O_Harry
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet så slitt ut fra utsiden, men inne var det fint og oppusset. Hyggelig betjening og fine og reine rom. Frokosten var den beste vi hadde på turen. De hadde lagd til en god løsning på frokosten nå under Corona.

Takk, torhelgeh2016