Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 15. juli 2021

Sentralt hotell uten egen parkeringsplass.Eldre hotell med god størrelse på rommene og gode senger.Superiorom med romslig bad og badekåper/tøfler.På bestilingsbekreftelsen stod det rom med altan ,men det så vi ingen ting til.Svært fornøyd med renhold av rom,vi overnattet i 2 netter.Det som trekker ned er frokosten,lange og unødige køer grunnet ting som mangler.Ene dagen var det tomt for melk,juice,bestikk,egg og ost allerede kl 8.Tok lang tid før det ble fylt på ,dette gjentok seg begge dagene vi var der.Til tross for dette er hotellet et godt valg som base for et spennende opphold i et supert område av Norge å feriere i.Flotte strender,spennende fyrtårn,værharde og spesielle Vest Kapp og supre turområder for å nevne noe.

Takk, ellerine
Anmeldt 8. juni 2021

Fint hotell med gratis parkering rett utenfor døra. Rent og pent rom som var helt ok. for oss. Frokosten er som alltid i toppklasse som på alle Thonhotellene. Meget imøtekommende personale som ga oss mange gode tips til severdigheter i området. God anbefalig av oss.

Romtips: Det virket stille og rolig selv om hotellet lå i sentrum. Ingen merkbar støy.
Takk, tormodg614
Anmeldt 1. juni 2021

Selve rommet var helt ordinært, men rent og fungerte bra nok for en overnatting. Men inngangspartiet med trappen opp til selve hotellet er veldig slitent. Frokostbuffeten var rikholdig og bra. De ansatte viste en veldig fin serviceinnstiling!

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 31. mai 2021

Bodde en natt på Thon Hotel Måløy. Jeg hadde en tung koffert og en tung sekk. Skulle sjekke ut av hotellet kl 4.30 neste morgen. Resepsjonisten som var der når jeg sjekket inn, sa at jeg kunne snakke med nattevakten, så kunne jeg gå gjennom restauranten til en bakdør når jeg skulle sjekke ut. Fra den bakdøren var det asfaltert gangvei ned på Gate 1, ingen trapper. Perfelkt! Men nattevakten neste morgen fortalte meg bare at den døren var stengt, jeg måtte ned trappen. Ingen hjelp å få med det, selvsagt. Det er synd at en resepsjonist uten service-gen ødela et ellers hyggelig opphold på et rent og fint hotell.

Takk, bcseppo
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Thon Hotel Måløy i to netter. Hotellet er nyoppusset og fint. Fine rom, god størrelse på bad, og god frokost De ansatte var serviceinnstilt og smilende. Hotellet ligger veldig sentralt. Anbefales!

Takk, eliannel2020